Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Waarschijnlijk ga je de eerste dag een testrit maken om te kijken hoe je rijd. Dit stelt niet zo heel veel voor, maar maakt wel duidelijk over wat voor terrein je rijd. Soms ga je over paden met hele grote stenen die je normaliter nóóit zelf zou kiezen. Wij vonden het wel een rare belevenis dat je ergens met de trailer en je paarden wordt afgezet en met een "veel plezier, tot over een week" afscheid werd genomen. De mensen waar wij onderweg overnachten waren echte schatten. Dat vonden wij over het algemeen van de Ieren, zo vriendelijk en behulpzaam! O, en vergeet geen wekker mee te nemen. Op sommige dagen moet je op getijden rijden om de route te kunnen rijden. Eenmaal moesten wij daardoor al 's ochtends om 6(!) uur te paard zitten. Zelfs toen had onze lieve gastvrouw van het B&B een warm ontbijt voor ons gemaakt!! Heel veel plezier en ik lees graag je ervaringen als je terug bent! xJaycc schreef:halstertouw

met cap rijden
.
).
, werden we opgehaald door de
).

van dichterbij bleken dit plasticzakken met hooi te zijn ....
(Met net zulke vriendelijke mensen, onze eerste ontmoeting met een Ierse hond en een avondje foto's maken in het weiland).

xxxNaatjuhxx schreef:oooh zo super gaaf !!!! lijkt me oo kecht heel leuk om dit eens
mee te maken. ik ga denk ik maar even google waar ik zoiets kan doen![]()

xxxNaatjuhxx schreef:dank je wel ,zou eens kijken, lijktm e heel erg leuk om eens met
mijn vriend te doen, echt zo een top ervaring lijkt het me, nou komop met je foto's want ben echt benieuwd
ik heb er niet zo veel. Maar noeska heeft echt een hoop foto's gemaakt, net als de andere meiden.
). 

Overgens wil ik één foto van Marlton en mij laten uitvergroten, kunnen jullie dan meteen helpen kiezen
Lien2 schreef:Good old Marlton!! Vriendin had Marlton de eerste keer mee, toppertje! Dat stoppen bij de eerste B&B is ook zo herkenbaar: in de hohouders en maar afvragenw at er aan de ahnd is. Bleek dus dat we er al waren. paarden wisten het al, alleen wij nog niet. Zo'n lief mensje daar!!
Het is inderdaad een hoop geld, maar zeker de moeite waard. Gaan jullie ook nog het tweede gedeelte van de Donegaltrail rijden?