Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kon die proef wel vergeten helemaal van streek was mijn paard. Ik heb een jong paard dus blijf altijd wel uit de buurt .
vorame schreef:Ik wordt persoonlijk vaker door een B ruiter van mijn paard gereden dan van een Z ruiter.
De B ruiter met uitstekende zweep die me nog een tik mee geeft ook.

) 
tinker6 schreef:nou kom maar eens met een tinker op het losrijterrein !
ten eerste kijken ze je aan alsof je niet goed wijs bent en als je dat overleefd hebt moet je maar zien dat je fatsoenlijk kan losrijden want iedereen rijd je van de sokken.
kan hier zo kwaad over worden, een tinker is toch ook een paard, laat mij daar ook lekker tussenhobbelen. (ik ken de regels we degelijk voordat daar over begonnen word)

Urielle schreef:Sorry hoor, maar dat vind ik echt bullshit tinker6.
Ten eerste lopen er tegenwoordig ikweetniethoeveel tinkers, haflingers, fjorden, friezen, PRE's, appaloosa's, paints en weetikhet wat nog meer op wedstrijd dus zo'n uitzondering is dat echt niet meer. Ten tweede ben je als ruiter meer bezig met je proefvoorbereiding dan met het omkegelen van andere ruiters als het goed is, waar ze dan ook op zitten.
Als je echt steeds van de sokken wordt gereden, zul je toch echt wel in de weg rijden, of je bezoekt gewoon de drukkere wedstrijden met krap losrijden. Daar word ik met mijn zwarte dressuurgefokte ruin ook van de sokken gereden, want iedereen rijdt daar iedereen omver. Met bijv. grote grasterreinen in de zomer is het altijd moeilijk.
Heb gelukkig nooit een bijna botsing gehad,