Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SuzieQ schreef:Hoezo zou het touwtrekkerij moeten worden? Ik heb ook weleens gehad dat ik een rekening niet binnen had gekregen, had de rekeningen daarvoor altijd netjes betaald... Gebeld en uitgelegd, aanmaning is er gewoon vanaf gegaan.
Als je al die rekeningen daarvoor ook niet op tijd hebt betaald, wordt het natuurlijk moeilijker

Ik heb duidelijk gezegd dat ik het vervelend vind dat ze nu het idee krijgen dat ik als slechte betaler te boek sta, want dat ik altijd op tijd en netjes betaal (Het liefste zelfs altijd contant als ze langskomen) maar dat er nu iets fout gegaan moet zijn.Chiva schreef:Het antwoord: Raar, want wij hebben wel degelijk een rekening gestuurd. Maar goed, we sturen deze nu wel opnieuw.

Falona schreef:Chiva schreef:Het antwoord: Raar, want wij hebben wel degelijk een rekening gestuurd. Maar goed, we sturen deze nu wel opnieuw.
Zij sturen de rekening opnieuw en daar staat al 3 euro op? Hoe wisten zij, toen zij de rekening de eerste keer opmaakten, dat jij die niet zou ontvangen en dat ze dus aanmaningskosten in rekening moesten gaan brengen?

Mjay schreef:vind het een beetje raar dat als ze in februari geweest zijn er bij jou geen lichtje gaat branden dat er nooit betaald is je kan zelf natuurlijk even bellen en niet gewoon maar de rekening afwachten misschien hebben ze wel het verkeerde adres of wat dan nog... beetje te makkelijk die 3 euro stelt niets voor en dit is vind ik ook jou fout je had veel eerder kunnen bellen ik zou ze lekker betalen anders wordt het vast alleen nog maar duurder als je het niet betaald....