Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjakie schreef:waar baseer je op dat de jury dat gedaan heeft om te voorkomen dat je winst rijdt. Heb je het de desbetreffende juryleden gevraagd.
En idd als die ene punt het verschil maakt dan is de rest echt kantje boord.

_10_ schreef:sjakie schreef:waar baseer je op dat de jury dat gedaan heeft om te voorkomen dat je winst rijdt. Heb je het de desbetreffende juryleden gevraagd.
En idd als die ene punt het verschil maakt dan is de rest echt kantje boord.
Juist!
De ene jury geeft een 7 voor verzorging en de ander een 8, maar na alle punten opgeschreven te hebben gaan we pas optellen en wat daar uit komt heb je dan ook gewoon verdiend.
Komt het totaal uit op 179 punten had je dus zelf iets beter moeten rijden!!
(en niet klagen over de jury!!)
_Amyyy schreef:Roxx schreef:Ik vind dat als je een 8 op verzorging nodig hebt om om 180 punten uit te komen je geen winstpunt verdient..... Niet kinderachtig van de jury dus, gewoon nog net even meer de puntjes op de 1 zetten in de proef zodat je voor het rijden hogere cijfers haalt.
Mee eens.
smeetjoew schreef:Vind ik ook. Zeker als je al op 179 zit, is dat eigenlijk gewoon een minimale winstpunt waard. Je zit er in feite toch al bijna op. Dus dat vind ik geen kwestie van puntjes op de I. Als er puntjes op moeten, geef je 170 en geen 179. Dat vind ik zulke flauwe punten.

smeetjoew schreef:Vind ik ook. Zeker als je al op 179 zit, is dat eigenlijk gewoon een minimale winstpunt waard. Je zit er in feite toch al bijna op. Dus dat vind ik geen kwestie van puntjes op de I. Als er puntjes op moeten, geef je 170 en geen 179. Dat vind ik zulke flauwe punten.