Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

TiaraBungy schreef:Annemarie van der Toorn is zeker een aanrader. Met de rest geen ervaring, maar ze is zeker geen 3 uur bezig om een paard op de trailer te krijgen.
Ze begeleiden je nog een langere tijd, zodat je het zelf niet kunt verpesten. Zeker een aanrader, echt waar.
Mijn paard heb ik zelf gedaan, maar wel op hun manier. Door veel naar demo's te gaan en cursussen..
Nog veel succes met je keuze
Marsan schreef:Wij hebben Petra bij ons paard gehad. Hij ging de trailer niet meer uit.
Grondwerk gedaan en het probleem was helemaal weg. We hebben daarna veel geoefend......
3 weken geleden onze eerste trailerreis gemaakt,ging goed,liep netjes in en uit.(beetje aarzeling met t erin lopen)
Van de week moest ie weer mee,maar nee dus..........zijn dikke anderhalf uur bezig geweest. Ik snap er nix van,we rijden zo rustig en er is nix gebeurd,ook waar we naartoe gingen was juist leuk.
Heb Petra Vlasblom gemaild,hoop dat ze nog een keer kan helpen.
Dan ligt het dus duidelijk aan het baasje. De training van dat paard was zo gepiept maar ik moest 3 x terugkomen om het baasje te leren laden. Bonny4life schreef:annemarie heb ik gebeld, klonk allemaal best goed, alleen moet je paard daar dan een paar dagen naartoe, dat is iets wat ik dan toch wel moeilijk vind....ik kan er ook niet telkens bij zijn dan, maar ga me er nog wel even in verder verdiepen. ik houd jullie op de hoogte.
petra vind ik zelf erg goed maar zoals hierboven beschreven heb ik het idee dat je haar toch wel nodig blijft hebben..

Andere reacties zijn niet toegestaan.
daar ken ik haar naam van, laat je weten hoe het ging?