Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind ik dan hè.. 

)
Ik deed hem dan ook alleen maar op als het echt moest en ik had een brave pony. Nu inmiddels heb ik 2 nog niet zo brave jonge paarden om in te rijden dus: cap op! En omdat ik straks ook weer bij de rijvereniging wil ben ik op zoek naar een nieuwe cap. HH, Kavalkade of gpa. Alleen ben ik arm student. Wil geen stoffen buitenkant en goede ventilatie. Zat te denken aan de HH Mistral of gpa titium. Dus iedereen die zn ervaring wil delen is welkom:)HH is 130 ofzo en de gpa's kan je idd goedkoper krijgen-> www.rijhelmen.nl Dan maakt die 50euro ook niet zoveel meer uit. Of koop gewoon een pro plus voor 60ofzo maar vind die toch ook een beetje 'hoog' op mn hoofd staan. 
Urielle schreef:Het ligt een beetje aan de vorm van je hoofd denk ik, bij mij zit de Kavalkade nog steeds het fijnst (en zelfs die zit eigenlijk niet lekker)
Feetje schreef:Voor mij zit GPA heel fijn maar ik heb gewoon een moeilijk hoofd.
Als GPA niet past zou k em ook vooral niet kopen haha, de caps die het keurmerk hebben zijn allemaal goed.
Bij de GPA Speed Air heb je lekker veel ventilatie, dat vind ik wel een pluspunt.
@Lou: Ik heb juist een heel ovaal hoofd en bij mij zit GPA prima en HH voor geen meter? Haha
Misschien dat een maatje groter dan de uitkomst bied
en dan wel aan de zijkanten plek om er een snaasappel oid langs te stoppen haha!

Dat was ook de enige die paste, de rest viel zo van mijn hoofd af en een maat kleiner kreeg ik niet op mijn hoofd