Het bevalt super (geen hoofdpijn meer), ik heb hem altijd op en dus ook te paard.Het levert alleen wat problemen op met mijn cap, voor insiders het is een Rider Pro II RVS helm. De cap heeft vrij brede bandjes en aan de achterkant onder het harde stuk zit nog een wat zachter gedeelte, dat kan je hier ook goed zien --> http://www.allesvoorpaarden.nl/index.ph ... even&a=204 (klik op de foto voor groter)
Omdat de bandjes vrij breed zijn drukken ze de achterkant van de "pootjes" van mijn bril omhoog, waardoor m'n bril van m'n neus af glijd als ik hem niet steeds terugduw. Dat is uiteraard heel irritant met paardrijden.
Nou wil ik m'n bril met rijden wel graag ophouden, zonder bril krijg ik hoofdpijn. Lenzen zijn geen optie omdat ik snel ontstoken ogen krijg. Weet iemand anders iets waarmee ik m'n bril op z'n plaats kan houden? Een soort bandje achter je hoofd langs ofzo?
Ik heb nog maar kort een bril dus weet gewoon niet watvoor opties er zijn. Ik kan wel een brillenwinkel in lopen, maar ik weer niet wat er goed werkt, en wat juist niet, vandaar dat ik graag jullie ervaringen en tips zou horen

)

) en daardoor gleed ie nog sneller van men neus