Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LindyH schreef:Nee, het gaat om een ander paard.
Ik zoek daarvoor ook meer een slachthuis in Groningen/Drenthe.
Daarom vroeg ik het me ook af omdat ik daar niemand ken aan wie ik het kan vragen.
Dus als iemand nog een goede weet in die buurt, dan hoor ik het graag.
En is het ook mogelijk om te komen met het paard en dat hij dan gelijk 'geholpen' wordt? Ik wil liever niet dat het paard daar eerst een nacht blijft en ik er niet bij ben. Ik ben namelijk als de dood dat het paard in de handel terecht komt.
criollolover schreef:
beantsje schreef:Bij mij was die pagina toen niet ingevuld; volgens mij is die verplichting ook pas nieuw.
Inderdaad krijg je dan geen slachtprijs maar moet je waarschijnlijk voor de destructie betalen.
LindyH schreef:beantsje schreef:Bij mij was die pagina toen niet ingevuld; volgens mij is die verplichting ook pas nieuw.
Inderdaad krijg je dan geen slachtprijs maar moet je waarschijnlijk voor de destructie betalen.
Wat kost die destructie ongeveer? (Niet dat dat uitmaakt, maar dan heb ik een idee.)
En wie zou die pagina in het paspoort eigenlijk in moeten vullen? Doet het slachthuis dat ofzo?