Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dan heeft hij minder tijd om dingen te verwerken.
) is erg indrukwekkend soms hoor voor zo'n kleintje.
dan komt het goed.Nassie schreef:Amen Sigrid
Steefjes schreef:mensen mensen a u b geen conflicten in dit topic want dat is tegenwoordig in elk topic dat ik open.
weet iemand verders nog wat er met het veulen zou kunnen zijn.
EngeltjeS schreef:een veulen is jong, hoeft niet een half uur per dag in de handen te zijn van mensen.
enkel een klopje op de hals is al voldoende.
EngeltjeS schreef:ook het stukje van stal naar weide brengen is genoeg voor de inprentingfase.
als jij zo de stal in gaat (en ik weet hoe lief veulens zijn) dan heeft hij minder tijd om dingen te verwerken.
geef het veulen de tijd, zo'n ding op 2 benen (de mens) is erg indrukwekkend soms hoor voor zo'n kleintje.
EngeltjeS schreef:doe een stap terug, alleen veulen in handen als ie naar buiten of binnen gaatdan komt het goed.

Sieppus schreef:Steefjes schreef:mensen mensen a u b geen conflicten in dit topic want dat is tegenwoordig in elk topic dat ik open.
weet iemand verders nog wat er met het veulen zou kunnen zijn.
Het is een veulen, het is net een kind. Als ie teveel energie heeft dan doen ze wel eens stout. Meer naar buiten!!!!! En niet gaan slaan of dat soort dingen.