Ik ben op zoek naar de gouden tip tegen zadelpijn!
Inmiddels rijd ik al ruim 12 jaar intensief (dagelijks). Echter is het zo dat wanneer ik lang rijd/ bosrit maak/ strandrit maak/ wedstrijd rijd met warm weer etc ik elke keer mijn bips flink open rijd. Nu heb ik niet zoveel spek op mijn billen en wil ik eigenlijk niet gaan rijden met een bontje op het zadel maar ondertussen heb ik op dit moment mijn billen ECHT flink open gereden en zaterdag wedstrijd. Vorige week wedstrijd gehad en maandag priveles gehad met dit warme weer en dinsdag toch doorgereden is funest geweest! Gisteren en vandaag kan ik onmogelijk rijden vanwege de pijn en morgen is nog maar de vraag. Zaterdag wordt het echter weer 21 graden dus dat wordt weer een slagveld!
Hebben jullie naast een bontje op het zadel misschien nog goede tips? Ik rijd doorgaans met een string, hierdoor rijd ik dus zo nu en dan mijn stuitje open, maar als ik eens met een onderbroek rijd liggen mijn billen weer open! Grrrr, het is echt zo lastig! Gebruiken jullie speciaal ondergoed/ wonderzalfje/ speciale rijbroek? Ik heb wel gehoord van die anti-doorrijd onderbroeken, misschien dat ik daar maar eens aan moet geloven op de wedstrijden.
Alvast bedankt en excuses voor het onsmakelijke topic over mijn bips