reden van deze vraag? vanmiddag moest ik lesgeven aan 2 kinderen ( net 8 en net 6 jaar oud)
aan het eind van de les doen we standaard een wedstrijd, bv snelstappen, of mooiste rondje rijden etc. dit spelletje duurt eigenlijk nooit langer dan een minuut, is echt als afsluiting.
nu had ik een sublieme bedacht, ze moesten beginnen met afstijgen, en op het moment dat ze allebei hun voeten uit de beugels hadden en aan de zijkant van het zadel "hangen" om naar de beneden te glijden,moesten ze blijven hangen.
kijken wie er het langste kon blijven bungelen
had zelf gedacht dat ze het na 20 seconden ofzo wel zouden opgeven.de blunder? die 2 hielden het belachelijk lang vol

na een volle 5 minuten hingen ze allebei nog altijd bloedfanatiek aan de pony's.
zelfs de moeder van het ene kindje, en de helper van de andere hadden het niet meer, en lachten zich een breuk
uiteindelijk maar een gelijkspel van gemaakt, maar vond het wel subliem als inschattingsfout, zag er niet uit die van die hummels die zo lang bleven hangen!
ik weet zeker dat er meer instructeurs zijn met grappige/domme/ongelukkige blunders, en was erg benieuwd wat deze waren

wie ooh wie durft?

. Nou, ik was wat moe en wou even zitten, maar die hindernis wat net iets te hoog. Ik maar aan't babbelen en doen en ineens *pats* Stéphanie de grond op... Met hindernis en al
. En die mannen mij maar aan't uitlachen! Ik kon zelf niet meer bij
Stond ik daar even met mijn mond vol tanden
'. Ahum. Heel gehoorzaam, maar niet helemaal de bedoeling.
Mijn pogingen om het haar uit te leggen liepen op niets uit. Mijn pogingen om toen het paard maar naar buiten te sturen hielpen een beetje: in plaats van
en bij andere dingen ook.. bij haar haalden we altijd gekke dingen uit..