Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loveshorses1 schreef:misschien je schoenen een keertje met natte kranten ( dan vooral in het hiel gedeelte) erin in de vriezer leggen.
Nachtje of 2 laten liggen en dan eruit halen en je laarzen meteen aandoen. Heb je wel even natte voeten, maar heb je grote kans dat je de hiel ( waar je dus de kranten heb gedaan) meer naar je voet vormt, waardoor je er de volgende keren er makkelijker inkomt.
Lein_ schreef:loveshorses1 schreef:misschien je schoenen een keertje met natte kranten ( dan vooral in het hiel gedeelte) erin in de vriezer leggen.
Nachtje of 2 laten liggen en dan eruit halen en je laarzen meteen aandoen. Heb je wel even natte voeten, maar heb je grote kans dat je de hiel ( waar je dus de kranten heb gedaan) meer naar je voet vormt, waardoor je er de volgende keren er makkelijker inkomt.
Lijkt me echt heeel slecht voor het leer, je laarzen invriezen??? Wat is daar het nut van..Als je iets invriest wordt het alleen maar stijf in die vorm, ook met krant erin.
Ik kón altijd zonder plastic zak, nu niet echt.. Je kunt ook een kleinere nemen zodat niet je hele been erin zit, vind ik altijd wel fijn.
Of hele dunne sokken,korte gladde sokken..Daarmee kom ik er prima in.
Maar met een dikke stapphorse sok met warm weer..helaas niet meer

Pikeur schreef:Op laten rekken of rits erin laten zetten?Lydiaaa schreef:Ook heb ik wel eens gehoord dat je water in je laarzen moet zetten en ze dan aan moet trekken en er dan mee moet gaan rijden, maar of dit werkt?
Woo, volgens mij ga je dan echt goed vast zitten