Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus het zou niet moeten uitmaken wat voor cap je op hebt! (alleen zag ik v.h. weekend een meisje met een gewone cap met zo'n stiekie..maar een hele uitgelubberde...
geen gezicht! doe dan het elastiekje niet onder je kin!) ik rij met een gewone cap, thuis met een veiligheidscap(Casco) en vind een hoedje vaak wel "af" staan, behalve als het rijden vervolgens nergens op slaat
marieketencate schreef:Ik start met mijn Pikeur GPA, die vind ik veel mooier dan de Casco en bovendien valt die Casco bij mij van mij hoofd af, hoe strak ik de sluiting ook maak (heb denk ik een eierkopje) Ook in de M2 rijd ik gewoon met veiligheidshelm...
Ben nu aan het sparen voor een pikeur, hopelijk past die dan wel 
. Ik heb thuis (alleen met springen en buitenrijden) altijd mijn casco op. Op concours met dressuur doe ik toch een ouderwetse cap op, ondanks dat ik het een rotding vind. Anders ziet het er niet uit (vind ik, bij mezelf...
) Met springen en evt. crossen zou ik wel de veiligheidshelm op doen. 
Marije_jiplover schreef:Ik heb vorig jaar een horka airstream gekocht, die met "flock" bedekking. Die gebruik ik altijd als ik een cap opzet, dus ook bij dressuurwedstrijden.
marieketencate schreef:Ik start met mijn Pikeur GPA, die vind ik veel mooier dan de Casco en bovendien valt die Casco bij mij van mij hoofd af, hoe strak ik de sluiting ook maak (heb denk ik een eierkopje) Ook in de M2 rijd ik gewoon met veiligheidshelm...