Ik heb van alle proeven waarin ik winst gereden heb de coupons nog (bewaar ze in principe altijd) maar ben van 1 wedstrijd (geen winst gereden toen) de coupons kwijt. Ik weet absoluut zeker dat ik 7 winstpunten heb gereden, en ook dat ik nooit verlies heb gereden. Dat ik die wp's wel heb gereden kan ik dus aantonen met coupons, maar ik kan niet dmv coupons aantonen dat ik nooit verlies heb gereden omdat ik ze niet allemaal meer heb.
Als ik nou kopietjes maak van de winstpunt-coupons, is dan voldoende aangetoond voor de knhs dat ik recht op die winstpunten heb? Schrijven ze 'm dan bij?
heb al eens eerder gezeur met ze gehad (toen wilden ze een wp niet registreren omdat een jury mijn coupon voor een ander heeft gebruikt, en toen buiten mijn weten om míjn punten op een A4tje heeft gezet... Kreeg ik een waarschuwing voor 'starten met ongeldig startdocument'.. Gaat me niet zozeer om die ene winstpunt maar het wordt op een gegeven moment een beetje een principekwestie...
Dat was toen en heeeele zware bevalling waarbij uiteindelijk het jurylid een aangetekende brief naar de knhs heeft moeten sturen en mij haar excuses aanbood. ik had inmiddels al een naar onklantvriendelijk mens van de knhs aan de lijn gehad, en een verenigingsvoorzitter die geen zin had om mee te werken (terwijl het vrouwtje van het wedstrijdsecretariaat, die ik als eerste sprak, zich zelfs nog kon herinneren dat de jury die fout had gemaakt. de voorzitter ontkende in alle toonaarden) Goed, ik heb weinig zin in een herhaling, vandaar dat ik hier ff vraag wat de handigste manier is
) en dan een overzicht opvragen op welke wedstrijdlocaties de winstpunten geregistreerd staan zodat jij een scan van het coupon (vast niet net die ene wedstrijd) door kan mailen.
)

.
Laat maar