KNHS is een wp vergeten te registreren...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

KNHS is een wp vergeten te registreren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:30

de knhs is vorig jaar een keer een winstpunt vergeten te registreren (als ik online de laatste update datum zie, september, heb ik volgens de knhs 6 wp's op die datum, volgens mij 7)
Ik heb van alle proeven waarin ik winst gereden heb de coupons nog (bewaar ze in principe altijd) maar ben van 1 wedstrijd (geen winst gereden toen) de coupons kwijt. Ik weet absoluut zeker dat ik 7 winstpunten heb gereden, en ook dat ik nooit verlies heb gereden. Dat ik die wp's wel heb gereden kan ik dus aantonen met coupons, maar ik kan niet dmv coupons aantonen dat ik nooit verlies heb gereden omdat ik ze niet allemaal meer heb.
Als ik nou kopietjes maak van de winstpunt-coupons, is dan voldoende aangetoond voor de knhs dat ik recht op die winstpunten heb? Schrijven ze 'm dan bij?
heb al eens eerder gezeur met ze gehad (toen wilden ze een wp niet registreren omdat een jury mijn coupon voor een ander heeft gebruikt, en toen buiten mijn weten om míjn punten op een A4tje heeft gezet... Kreeg ik een waarschuwing voor 'starten met ongeldig startdocument'.. Gaat me niet zozeer om die ene winstpunt maar het wordt op een gegeven moment een beetje een principekwestie...
Dat was toen en heeeele zware bevalling waarbij uiteindelijk het jurylid een aangetekende brief naar de knhs heeft moeten sturen en mij haar excuses aanbood. ik had inmiddels al een naar onklantvriendelijk mens van de knhs aan de lijn gehad, en een verenigingsvoorzitter die geen zin had om mee te werken (terwijl het vrouwtje van het wedstrijdsecretariaat, die ik als eerste sprak, zich zelfs nog kon herinneren dat de jury die fout had gemaakt. de voorzitter ontkende in alle toonaarden) Goed, ik heb weinig zin in een herhaling, vandaar dat ik hier ff vraag wat de handigste manier is :P

_Marianne

Re: KNHS is een wp vergeten te registreren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:33

Ik zou gewoon even de KNHS bellen..

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:36

De KNHS loopt achter, met heeel veel dingen, waaronder ook de WP, maar dat staat er ook bij, dat ze achter lopen.
Bij mijn dochter staat er ook nog steeds L2+5, terwijl ze nu al M1 gaat starten.
En die telefoonbabes van de KNHS zijn erg onfatsoenlijk ja, banketstaaf door je heen, luisteren niet en zijn erg bits en kortaf. Gelukkig werk ikook op een callcenter,en banketstaaf ook gewoon door, en dan gaat het wel.
Maar wel even navragen voor de zekerheid.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:57

Dat is 't 'm, ze zetten er een laatste update datum bij (laatste wedstrijd die is verwerkt) en op die datum had ik gewoon 1 wp meer. Ze liggen idd enorm achter, maar dit heeft daar niks mee te maken denk ik, als ze de punten tot en met een concours op 1 september hebben geregistreerd, moeten ze die van 1 juli (bij wijze van) ook al binnen hebben.

Marianne: ik ben niet zo knhs-bellerig omdat je dan dus weer een of ander kreng aan de lijn krijgt.. Niet erg handig om onder werktijd te gaan doen, uitgebreid in discussie... Half uur in de wacht hangen... Ben liever goed voorbereid dat ik ze gelijk klem kan l*llen :-P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:25

Ik zou toch bellen (of mailen, maar dat duurt zo lang steeds ;) ) en dan een overzicht opvragen op welke wedstrijdlocaties de winstpunten geregistreerd staan zodat jij een scan van het coupon (vast niet net die ene wedstrijd) door kan mailen.
De andere optie is om gewoon een wedstrijd extra te rijden en dat wp er alsnog bij te rijden.

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:32

Ik mis ook 1 punt met mn L1 paard maar maakt mij niet uit ik rij toch alle klasse vol
maar toch vind ik het nog wel slordig van zo'n organisatie
want er zijn genoeg mensen die heel graag met 10 punten over willen!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:36

Ach, moet zeggen heb altijd samen met de KNHS nog een oplossing kunnen vinden.
Als ik iets mafs had. (meestal was het ook hun schuld, maar netjes opgelost, dus prima geregeld!)

Zoals gezegd, even overzicht opvragen, dan krijg je keurig overzicht met data etc. van je behaalde punten
(en ook de proeven zonder winst, dus alle ! wedstrijden)
Jij kan dan zien welk puntje er volgens jou mist en de betreffende coupon opsturen.
Is het toevallig die die je kwijt bent, lijkt me het een kwestie van jammer maar helaas en moet je er gewoon nog 1 extra rijden.

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:39

Heb ik ook een keer gehad. Ben bij 10 punten in het L1 over gegaan naar het L2.Had al een keer L2 gestart Kreeg ook een fout meldings brief. Meteen dreigen met 400!!! euro boete en bla bla bla. Niet vriendelijk in elk geval.
Wat bleek: hadden ze vergeten op de coupon om te zetten naar L2. Had ik al extra aangegeven op de wedstrijd,maar was toch niet goed gegaan. Om het exta verwarrend te maken werd er die dag ook toevallig de hele L verreden in die ring.
Uiteindelijk heeft het secreatariaat vd wedstrijd gebeld en gemaild om alles weer goed te krijgen, anders had het een hoop geld gekost. Is een beetje warrig verhaal zo, hoop dat jullie m snappen, anders hoor k t wel!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:28

waarom delen ze meteen boetes uit van 400 euro? Dat is toch belachelijk. :\

knockout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:19

Heb m niet hoeven te betalen, hoor. Ze kwamen er achter dat t niet mijn schuld was.
En starten in de verkeerde klasse kost 400 euro. Echt een enorme hoop geld!!

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:24

Zo, da's nog duurder dan mobiel bellen onder het rijden......(en da's veeeel gevaarlijker :D )

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:36

Bij mij duurde mijn adres wijziging echt 4maanden. Was niet goed doorgekomen. Had toen gebeld ja moet je even een mailtje sturen gedaan en nog de post op het oude adres. Ook een brief gehad van telaat betalen van startkaart. Toen boos gebeld alle paardensport uitgeves opnieuw gehad want muts van nieuwe huis hield alles achter. Vond het toen wel netjes die had ik trouwens ook de volgende dag al.

Maar ik zou even bellen ze kunnen dus wel redelijk zijn. En anders maar gewoon nog een keer rijden. Succes ermee.

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 17:46

Ik mis zelfs 2 punten... Ze hebben nog maar één wedstrijd van mij geregistreerd (start vanaf januari), maar er staat nu B+1 terwijl ik toch echt 3 winstpunten heb gereden :+

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 00:01

Janientje schreef:
Ik mis zelfs 2 punten... Ze hebben nog maar één wedstrijd van mij geregistreerd (start vanaf januari), maar er staat nu B+1 terwijl ik toch echt 3 winstpunten heb gereden :+

Léés nou ff,dan zijn ze gewoon nog niet bij! }:0
Bij mij zijn ze een punt vergeten die binnen de periode valt waarover ze volgens hun laatste update datum alles al ingevoerd zouden moeten hebben.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:36

Ze zijn bij mijn vriend 1x een wp in het L2 vergeten waardoor hij er 9 had en wel al M1 ingeschreven stond.
Ik heb gebeld. Op de coupon stond 158, maar de 8 leek op een 3 en zo had de KNHS het natuurlijk gelezen.
Maar na een telefoontje kon ik gewoon de coupon opnieuw faxen en toen hebben ze het heel snel gecorrigeerd.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:20

@concorde ik had dat ook een keer. Ik had bijvoorbeeld 11 winstpunten in het B en hun hadden op de laatste wedstrijd b+10 terwijl ik die wedstrijd er drie bijvoorbeeld had gereden. dus had het b+11 moeten zijn.

Ik had hun gemailt kreeg hun standen lijst doorgemailt en daar klopte wel alles op. Dus als ik jou was zou ik even mailen dan krijg je vanzelf een lijst van hun opgestuurt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:21

bellen was vorige keer bij mij al voldoende ;)

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:51

justSaar schreef:
bellen was vorige keer bij mij al voldoende ;)

Bij mij ook, check met degene die je aan de telefoon hebt welke wp's zij hebben geregistreed en stuur een exemplaartje vande coupon die ze niet hebben geregistreed naar ze op. Zo geregeld hoor!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:48

Even bellen idd.

Wij hadden dat met een grote springwedstrijd in Veendam, moesten wij de coupon opsturen, terwijl ze wisten dat het in het archief lag. Wat duurt nou langer := .
Ook kon ik aantonen dat ik derde met een balk was. Heb hem ook gekregen.

Maar daarna stond er volgens ons een wp teveel, maar dat ligt eraan hoe de vereniging het 2 fasen parcours voor wp's op laat schrijven. Zodoende had ik daar toch een wp.

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:36

Concorde schreef:
Janientje schreef:

Léés nou ff,dan zijn ze gewoon nog niet bij! }:0
Bij mij zijn ze een punt vergeten die binnen de periode valt waarover ze volgens hun laatste update datum alles al ingevoerd zouden moeten hebben.

Zohee gezelligerd, lees zelf even goed. Ik heb precies hetzelfde als jij, dus waarom zou jij dat wel mogen posten en ik niet?

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 18:53

Heb je nou al gebeld? En zoja wat zeiden ze?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 19:37

Heb nog niet gebeld (als ik dat op t werk in mn lunchpauze moet doen is m'n pauze op voordat ik wat gegeten heb), ben dinsdag vrij en zal er dan achteraan gaan.

Janientje: Lijkt me dat ze bij jou nog gewoon niet zover met zijn updaten, dát bedoel ik. Verschillend!
Da's op zich niet erg bijzonder bij de knhs, en wat anders. Je post maar een eind weg hoor, knock yourself out :(:)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:00

Ja KNHS is niet zo van het snelle. Ik heb het toch een keer gedaan in de grote pauze en toen ging het gelukkig snel maar ik had wel gezorgd dat ik al had gegeten.

Hoop voor je dat ze nu wel redelijk zijn.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:07

Ik vind ze idd ook wel heel erg achterlopen... Ik ben nu L2+2 en het staat nog op L1+3. Maar ik weet dat ik er 10 heb dus maak me geen zorgen. Ze zijn altijd laat dus zal het wel goedkomen. En als ze er idd echt 1 vergeten kun je idd beter even bellen ja...
Ben benieuwd wat eruit komt!

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:49

Concorde schreef:
Heb nog niet gebeld (als ik dat op t werk in mn lunchpauze moet doen is m'n pauze op voordat ik wat gegeten heb), ben dinsdag vrij en zal er dan achteraan gaan.

Janientje: Lijkt me dat ze bij jou nog gewoon niet zover met zijn updaten, dát bedoel ik. Verschillend!
Da's op zich niet erg bijzonder bij de knhs, en wat anders. Je post maar een eind weg hoor, knock yourself out :(:)

Dus.... Je snapt 'm nog steeds niet :') Laat maar :+