Weet iemand een cap waarbij je gewoon je haar vast kan hebben, zonder dat je ruzie met je cap krijgt? Hij moet ook nog in het bruin verkrijgbaar zijn.. (jahaa, ik heb zo mijn eisen!
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
want bij mijn cap moet ik een heule lage staart hebben, anders zit die cap in de weg. Of eigelijk niet echt de cap zelf, maar dat extra stukje wat er onder zit, zeg maar
Snappen jullie wat ik bedoel?
Moet er inderdaad maar mee leren leven dan

Henrieke schreef:HH pro plus, ik heb altijd een staart in op stal en nog nooit last gehad hiervan.
Casco caps zijn ook vrij hoog van achter, misschien dat je dat anders nog kunt proberen maar lijkt me raar als het niet met gewone caps kan. Wat voor cap heb je?
Die ik nu heb vind ik wel heel mooi, en hij is er ook in bruin, maar ik blijf me ergeren aan het halve staartje
Daarom wil ik eerst eens verder kijken.
zorro schreef:Henrieke schreef:HH pro plus, ik heb altijd een staart in op stal en nog nooit last gehad hiervan.
Casco caps zijn ook vrij hoog van achter, misschien dat je dat anders nog kunt proberen maar lijkt me raar als het niet met gewone caps kan. Wat voor cap heb je?
Uhh tja.. Het merk ligt op het puntje van mijn tong, maar daar blijft het ook. Kan er niet op komenDie ik nu heb vind ik wel heel mooi, en hij is er ook in bruin, maar ik blijf me ergeren aan het halve staartje
Daarom wil ik eerst eens verder kijken.