Bij welke cap kan je je haar fatsoenlijk vast hebben?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Bij welke cap kan je je haar fatsoenlijk vast hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 18:59

Ik ben aan het kijken naar een andere cap, en nu wil ik graag een waarbij ik nog fatsoenlijk een staart in mijn haar kan hebben. Bij die ik nu heb moet ik eerst mijn haar los doen, cap op, en dan een elastiekje halverwege in mijn haar frommelen, anders past het gewoon niet. Niet handig..

Weet iemand een cap waarbij je gewoon je haar vast kan hebben, zonder dat je ruzie met je cap krijgt? Hij moet ook nog in het bruin verkrijgbaar zijn.. (jahaa, ik heb zo mijn eisen! :+ )

toetyy

Re: Bij welke cap kan je je haar fatsoenlijk vast hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 20:08

Ik heb er eentje van Fourganza (ofzo)
Donderbruin en altijd m'n staart/knot in.
Meestal wel laag, maar weet niet of je dat bedoelde.
Ik denk trouwens dat de meeste caps wel aan je eisen voldoen haha :P

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 20:09

een lage staart kan volgens mij bij alle caps wel.

ik kan bij mijn HH pro plus bij de wedstrijden een lage staart maken en daar nog zo'n donut omheen doen voor een knot. heb nergens last van

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 22:45

Ik heb dan blijkbaar een heel raar hoofd :') want bij mijn cap moet ik een heule lage staart hebben, anders zit die cap in de weg. Of eigelijk niet echt de cap zelf, maar dat extra stukje wat er onder zit, zeg maar :+ Snappen jullie wat ik bedoel?

Een lage staart vind ik prima, als het maar een strakke staart kan zijn, en niet dat het elastiekje er halverwege in hangt :+

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:49

Mijn haargrens begint achter wat hoger in mijn nek dan 'normaal' dus ik ik begrijp je verhaal!

Ik kan dus ook niet een knot op mijn hoofd maken, maar onder mijn cap.

Ik denk dat alle caps wel zon lage achterkant hebben, dus helaas zullen we er mee moeten leren leven! :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 23:18

Ah nog iemand met het probleem! Ik geloof niet dat mijn haargrens hoog zit, haha, ik zal er eens op gaan letten :+ Moet er inderdaad maar mee leren leven dan :')

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:39

Ah, ik heb 't ook! Mijn haar zit altijd in een irritant kriebel-in-je-nek-knotje, of in een superlage 'net-niets'-staart.

Misschien de nieuwe mode: een cap met een uitsparing voor je staart, net als petjes? :P

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:40

DaniBanani schreef:
Ah, ik heb 't ook! Mijn haar zit altijd in een irritant kriebel-in-je-nek-knotje, of in een superlage 'net-niets'-staart.

Misschien de nieuwe mode: een cap met een uitsparing voor je staart, net als petjes? :P

Jaaah maar dan wel helemaal bovenop hahahaha :D

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 23:48

Die bestaan hoor! :o
Ik heb een cap waar ik mijn paardenstaart doorheen kan halen. Btje lastig uitleggen, maar ik trek de staart heel gemakkelijk door een opening van het bandje achter om je hoofd. Pffff hoe leg ik dit uit zeg... Hahaha. De cap is er ook nog in bruin. Alleen de website waar ik m besteld heb, wordt nu vernieuwd, dus ligt er tijdelijk uit. En ik kan ff niet op de naam komen. Ik laat nog wel van me horen! :D

Edit, heb het gevonden!! Van equithème:
Goedgekeurde extreem lichte cap in verschillende kleuren die allen perfect bij uw Equi Theme outfits passen.

Vervangbare en binnenvoering en vizier. Voering ook wasbaar.
Verstelbaar 3 punts systeem
Uitgesneden voor de paardenstaart
Gewicht 400 gram
Maat verstelbaar d.m.v draaisysteem achterop

Rond de 80 euro in zwart, zwart/grijs, lichtblauw/bruin (heb ik zelf!) en choco/hazelnoot!

:Y)
Laatst bijgewerkt door Bramblerose op 12-05-09 23:58, in het totaal 2 keer bewerkt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 23:57

Oeh jaaa, doe dat alsjeblieft! Ik ben heel benieuwd!

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 00:02

Heb je het al gezien/gegoogled?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 00:17

Afbeelding

Bedoel je deze misschien?

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:16

Nee, die is het niet, is ook mooi! :-)

Als je equithème cap invoert bij google zie je de cap bij de 1e link!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:43

ratje197

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:54

Ik heb er eentje van gpa, en fouganza, wel het duurste model van fouganza en daar kan je net zoals bij de gpa je rekje bij in je cap steken, onder het nekbandje zo.
Ze zijn allebei zowat het model als die van hier boven op de foto, de bruine.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:49

Die van equithème vind ik best mooi! Ik ga eens even rondkijken, bedankt voor jullie tips!

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:54

oeh Wauw! Die ga ik ook eens ergens bekijken!
Heb hetzelfde probleem! Met rijden vind ik het niet erg, maar de tijd voordat ik mijn cap opzet loop ik dus ook met zo'n half staartje!
Ik heb net een nieuwe cap dus ben net te laat voor deze cap :(
Maar als de cap van quitheme echt zo is dan koop ik er gewoon nog een!

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 14:55

Oh en Zorro weet je waar we die kunnen bekijken bij ons in de buurt? Zie dat je ook uut groningen komt?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 18:29

Haha ja, ik woon in Zevenhuizen, vlak bij jou dus! Ik zal eens rondkijken, laat het je wel even weten. Ik ga morgen naar de Hippo in Assen, dus wie weet hebben ze hem daar. Denk het niet, maar goed :D

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:00

Ik heb Het Hoefijzer in Tjalleberd gemaild of zij hem hebben, dus ik ben benieuwd naar het antwoord! Wil toch wel eerst even kijken of mijn staart er echt wel door past. Op de foto's lijkt het echt een mini opening..
Nu heb ik ook niet echt dik haar maar toch..
Want als je een knoet maakt en dan moet je later je cap opdoen, dan moet je knoet er ook doorheen passen lijkt mij?
Of kan het ook echt open? Hmm hoop dat we ze gauw in het echt kunnen bekijken! Ik neem by the way de choco hazelnoot kleur!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:31

HH pro plus, ik heb altijd een staart in op stal en nog nooit last gehad hiervan.
Casco caps zijn ook vrij hoog van achter, misschien dat je dat anders nog kunt proberen maar lijkt me raar als het niet met gewone caps kan. Wat voor cap heb je?

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:32

Tja, het blijft wel een klein beetje friemelen natuurlijk, maar ik vind het erg praktisch, trek mijn staart erdoor en druk de cap op mijn hoofd :-D.

Ik weet eigenlijk niet of het ook echt los kan, dus met een knoet zo ik het niet weten...

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 09:50

Henrieke schreef:
HH pro plus, ik heb altijd een staart in op stal en nog nooit last gehad hiervan.
Casco caps zijn ook vrij hoog van achter, misschien dat je dat anders nog kunt proberen maar lijkt me raar als het niet met gewone caps kan. Wat voor cap heb je?

Uhh tja.. Het merk ligt op het puntje van mijn tong, maar daar blijft het ook. Kan er niet op komen :o Die ik nu heb vind ik wel heel mooi, en hij is er ook in bruin, maar ik blijf me ergeren aan het halve staartje :+ Daarom wil ik eerst eens verder kijken.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 11:09

Ik heb ook die HH pro plus, en mijn haar zit toch echt lager dan ik zou willen. Hangt misschien ook af van hoe je je haar normaal draagt, als je altijd al lage staarten hebt dan zal dit je ook minder irriteren, kan ik me voorstellen :P

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:07

zorro schreef:
Henrieke schreef:

Uhh tja.. Het merk ligt op het puntje van mijn tong, maar daar blijft het ook. Kan er niet op komen :o Die ik nu heb vind ik wel heel mooi, en hij is er ook in bruin, maar ik blijf me ergeren aan het halve staartje :+ Daarom wil ik eerst eens verder kijken.

Kavalkade, gpa, HH, Horka, Casco? Of meer een "onbekend" merk?