Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maatje31 schreef:even off topic maar ik vraag me toch echt af hoe zwangere vrouwen dat toch durven??? stel je valt eraf? en je krijgt daardoor een miskraam, dat vergeef je jezelf toch nooit? kunnen jullie echt niet 9 maanden wachten?
odetteke schreef:krystle89 schreef:Als je natuurlijk hoogzwanger bent mag je niet meer rijden voor je bekkeninstabiliteit etc.
Onzin... als je geen klachten hebt is het juist goed om gewoon door te gaan met wat je normaal doet. Ik heb tot 37 weken (8 dagen vor de bevalling) gereden.
Bij de geboorte van mijn oudste zoon stapte ik van het paard af en 6 uur later had ik hem in mijn armen...geen grijntje last gehad van kwaaltjes. Hij kwam alleen 3,5 week tevroeg. knollentuin schreef:Rijbroek met lage band werkt wel en hoge met bandplooi ook en dan als je dan nog rijdt een elastiek aan je knoop door je knoopsgat en weer terug , een lus dus . langer shirtje erover en niemand die t ziet
Wel een lang shirt erover inderdaad, anders is het geen gezicht.maatje31 schreef:even off topic maar ik vraag me toch echt af hoe zwangere vrouwen dat toch durven??? stel je valt eraf? en je krijgt daardoor een miskraam, dat vergeef je jezelf toch nooit? kunnen jullie echt niet 9 maanden wachten?
Ik ben nu ruim 6 maanden zwanger en rij dus nog steeds. En ik blijf dat ook doen zolang ik mij nog goed voel. Ik ken mijn paarden en mijzelf. Al blijven het natuurlijk dieren en zijn ze nooit 100% betrouwbaar. Maar ik ben in de afgelopen 10 jaar denk ik 1 keer van mijn paard gevallen. Dus ik vind het risico wel meevallen. Ik kan net zo goed van de trap vallen of een auto ongeluk krijgen. Moet ik dan maar 9 maanden in een glazen kooitje gaan zitten? Ik doe wel rustiger aan en doe geen dingen die ik anders ook niet doe, en stap niet meer op paarden van andere mensen. Maar als je weet wat je aan je paarden hebt en je voelt je goed.... Waarom niet?
) Tot 32 weken nog fanatiek gereden/getraind.maatje31 schreef:even off topic maar ik vraag me toch echt af hoe zwangere vrouwen dat toch durven??? stel je valt eraf? en je krijgt daardoor een miskraam, dat vergeef je jezelf toch nooit? kunnen jullie echt niet 9 maanden wachten?