Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_1Guusje1_ schreef:Het zou qua lengte kunnen,
maar het paardje is nog heel erg jong! Als je er te veel mee rijd dan kunnen ze een ingezakte rug krijgen, dus kijk daar please mee uit!
LetitSHINE schreef:_1Guusje1_ schreef:Het zou qua lengte kunnen,
maar het paardje is nog heel erg jong! Als je er te veel mee rijd dan kunnen ze een ingezakte rug krijgen, dus kijk daar please mee uit!
Ja, daar dacht ik ook al aan. Ikzelf zou ook maar eens in de twee weken komen dan, het is voor mij gratis en ze doet het vrijwillig. Ik heb liever dat ik te weinig op haar rijd dan te veel en ik gun de eigenaren ook wel plezier met haar, het is immers hun paardje!
mootjah schreef:Als de pony 3 is, en jij kan zelf ook nog niet rijden,heb je de kans dat je die hele pony verpest. De pony heeft waarscheinlijk net zelf de basis van het rijden onder de knie. lijkt me dan niet slim dat ze iemand erop laten rijden met totaal geen ervaring.
LetitSHINE schreef:Ik ben ernaartoe geweest. Het was echt een schatje, maar nog te jong. Ik weiger om daarop te rijden, dat vind ik zielig. ik wacht dus nog wel even..
eppie38 schreef:LetitSHINE schreef:Ik ben ernaartoe geweest. Het was echt een schatje, maar nog te jong. Ik weiger om daarop te rijden, dat vind ik zielig. ik wacht dus nog wel even..
Super dat je eerst kijkt en dan besluit dat het diertje nog te jong is, wel jammer natuurlijk voor jou maar eerlijk gezegd vind ik leren rijden beter wanneer je op een wat meer ervaren pony of paard rijdt.
Nou hopelijk komt het voor jou goed en leer je snel rijden.