Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

crossmonster schreef:Even de dierenarts laten kijken naar de tanden, er komen wel degelijk fouten voor bij de afgifte van paspoorten.
Bij handelsstallen heb je meer recht op teruggave. Maar zo te lezen heb je de pony niet laten keuren bij aankoop?
Dan heb je niet aan je onderzoeksplicht voldaan namelijk.
Je zou kunnen proberen te ruilen tegen een andere pony. Ik zou zowiezo voor een jong kind dat net van een AB-pony afkomt geen groene pony kopen
angeliquev schreef:Ga morgen de DA bellen
Voor zoveer ik weet moet bij een 2,5 jarige in het gebit de p2 gewisseld zijn en M2 aanwezig en bij 3 jaar de P3 gewisseld zijn.
Het is idd een handelsstal waar ik zelf al jaren kom en waar mijn zoontje elke zaterdag les heeft dus dan verwacht je dit niet. Vandaar dat ik geen onderzoek heb laten doen (stom stom stom)
Ze zou volgens paspoort dus pas 1 september 3 worden.
Kan der natuurlijk tot die tijd op het land laten staan, maar dan vind ik het aankoop bedrag wel wat hoog
Wat betreft jong, ja het is een jonge pony van 1.45 maar mijn dochter met bijna 5 jaar rijervaring reed er zo mee weg in stap draf en galop
angeliquev schreef:Stel dat ze idd 2,5 is wat zou de waarde dan zijn van een 1.45 pony merrie bruin-bont.
Hoe is foto moet plaatsen weet ik niet