weer een nieuw topic:
Ik ben benieuwd naar de wedstrijd die jullie het meest is gebleven en waarom.
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De kringkampioenschappen jaren geleden toen ik 2 paarden in het L springen startte. Twee manches rijden, maar 1 zadel hebben dus steeds omzadelen, en beide paarden dubbel foutloos. Er zat maar 1 andere combinatie in de barrage dus ik had 2 minuten om om te zadelen en de ander te starten. Uiteindelijk won ik met het laatste paard (onze trouwe Trammelant) met ruim 4 seconden verschil op nr 2 en was ik met de ander dus 3e.
Het M parcours waar de 4 fouters al werden opgeroepen voor de barrage terwijl ik nog moest starten met Trammelant, en die liep dus foutloos 
Raimaer's eerste B parcours toen ze twee keer foutloos liep als 4 jarige.
de NKB kampioenschappen waar ik voor de bel starttte in de barrage 
het verkeerde parcours vorig jaar met Pablo 

B en L1 dressuur in Vorstenbosch, Pablo 2 keer 1e, + 2e en 3e en 5 wp uit 4 proeven (waarvan 1 keer gejureerd door Lieke2
)
dressuurproef tijdens de SGW met Trammelant, alles klopte die dag en we hadden bijna 80 %
NCB kampioenschappen B bij de paarden als 12 jarige en zo zenuwachtig dat ik bij het halthouden- 4seconden stil staan begon te groeten 
de M2 proef waarbij Trammelant niet voorbij B-E durfde ivm de varkens achter de juryauto en loepzuivere wissels om de pas liet zien in de middengalop over de lange zijde

: Almelose Ruiterdagen 2002, omdat het voor de rest erg gezellig was met alle Bokkers.

Lielle schreef:En jij Tyrza
Ik zie dat soort dingen echt helemaal voor me 
Ik kreeg voor het springen een heel mooi metalen paardenhoofd en dat staat nog op mijn kamer 

Deed eigenlijk alleen mee, omdat ik er toch al was voor het viertal
)
). Uiteindelijk werd ik tweede en had ik in een keer de punten voor het M
(zonder dat balkje in het springen had ik zelfs gewonnen
)
)
) in het Z-viertal en was zo ongeveer de enige die geen maffe dingen deed...
Achteraf heb ik hier heel veel gezeur over gehad en ik weet zeker dat ik niet meer ga viertallen! En mocht ik ooit nog eens zoiets meemaken dan starten ze het NK maar niet...!
Maar we reden wel meteen drie punten
(dat was alleen de dag ervoor bij de pony's gedaan
)
(resultaat: 108 punten) En daarna twee keer nul springen en winnen(op stijl
) 
(wel met een beetje hulp van Hans die me overgehaald heeft om na 18 punten in de B toch maar een L-parcours te proberen
)
Ik heb alle wedstrijden onthouden, maar dit zijn de belangrijkste

Dat had ik dus van te voren ook al voorspelt, en ja hoor, laura gaat vrolijk oversteken. Ik in de lach, zusje die aan het voorlezen was dubbel, en een instructrice aan de zijkant die me wel op kon eten
Of te wel: erg leuk proefje. 
Zo denderend ging het helemaal niet.
Mevrouw deed helemaal nul komma nul, niks meer. Ik heb de proef zo goed en kwaad als het ging uitgereden en buiten de ring heb ik haar toch een klap voor haar kont verkocht! De proef meteen erna liep ze als een zonnetje... Ze had hem verdiend en ff hard nodig, maar daar was de jury het niet mee eens....
Het was niet zo ernstig als het klinkt, maar mij pakten ze erop. Heb me er niets van aangetrokken, ik zou het eens vaker moeten doen, want ik pik teveel van mijn paard.