Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kamy schreef:Ik zag toevallig dat de Ghana de maandaanbieding was voor april. Ipv 59.95 is ie nu 49.95. Ik dacht: Doe er 2 dan heb je voor een leuke prijs 2 goeie broeken, en nog eens 20 euro korting. Vond ik wel een leuke aanbieding! Maar dan moet de broek wel geschikt zijn voor intensief gebruik. Maar dat is zo, gezien de positieve reacties! Toch eens naar Heteren crossen van het weekend!

Vind ze alleen wel groot vallen. Normaal heb ik van spijkerbroek maat 36/38, maar van de Mondoni Ghana maat 164!
Kamy schreef:Wat gebeurt er dan na een jaar??? Zijn ze dan echt "op" of beginnen ze dan met slijten? En wat slijt er precies. Beetje uitrekken heb ik niet zo'n problemen mee.... Maar als ze na een jaar al helemaal op zijn, vind ik toch wel snel.....
_PassoaJus schreef:Vind ze alleen wel groot vallen. Normaal heb ik van spijkerbroek maat 36/38, maar van de Mondoni Ghana maat 164!

Ik heb hem ook gekocht, en hij zit echt superlekker, en staat ook nog eens heel mooi (itt tot andere goedkope broeken zoals die van global en harry's horse enzo) en de stof vind ik superfijn..