Alle commentaar (ook negatief!) is welkom!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sanderrr schreef:sjah over mankementen gesproken...ik heb een periode van 2 maanden ongeveer 3x in de week bij de dealer gestaan. totdat de dealer zelf ook toegaf dat het wel een maandagmorgenproductie moest zijn geweest. gelukkig was dit alles in de garantieperiode

KylaLover schreef:Sanderrr schreef:sjah over mankementen gesproken...ik heb een periode van 2 maanden ongeveer 3x in de week bij de dealer gestaan. totdat de dealer zelf ook toegaf dat het wel een maandagmorgenproductie moest zijn geweest. gelukkig was dit alles in de garantieperiode
Mag ik nieuwschierig wezen en vragen welk type het was en uit welk jaargang?
Er zijn namelijk een paar types en jaargangen waarbij bepaalde problemen 'bekend' zijn, fabrieksfout
KylaLover schreef:zal het even aan mn vriend navragen voor je. Hij is gek van Volvo en volgt ook alle nieuwtjes waardoor ik dus ook wel eens iets op vang.
Hoeveel ze kunnen rijden... Veel!!! Mn vriend heeft een Volvo 440 uit 1991 staat nu 206.000 op de teller en nog steeds weinig mankementen en niet te veel onderhoud.
Er wordt vaak ook wel gezegd dat een Volvo pas lekker ingereden is rond de 100.000 volgens mij.
nicci88 schreef:whahahah gisteren ook bij een volvo S60 gaan kijken.
stond op internet geen KM stand bij.
dus ik had al tegen mijn vriend gezegd: die staat helemaal vol.
Hij moest toch kijken.
Dus die dealer komt naar buiten.
Kan ik u helpen?
ja zegt mijn vriend, wat is de KM stand.
300.000!
Ja dan weet ik al genoeg zegt mijn vriend.
Tjaaaa als je niet wilt luisteren naar de vrouw.....