Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DjamielLover schreef:Mijn pony en ik hebben zo'n goede band !! Dat als ik 2 weken op vakantie ben geweest en weer terug komt dat ze me haast 'omver knuffelt' zo blij is ze me weer te zien.

Citaat:Hallo, leuk dat je op mijn profiel komt kijken,
Ik ben Eline en ik rijd nu 8 jaar op Manege Hoogenweg in hardenberg. Ik ben 28 maart '09 , 13 jaar geworden en als verjaardags cadeau krijg ik een pony. We zijn nu druk op zoek naar de geschikte pony voor mij.

MLoeser schreef:DjamielLover schreef:Mijn pony en ik hebben zo'n goede band !! Dat als ik 2 weken op vakantie ben geweest en weer terug komt dat ze me haast 'omver knuffelt' zo blij is ze me weer te zien.
Grappig, in je profiel staat dat je een manegeruiter bent die opzoek is naar een ponyCitaat:Hallo, leuk dat je op mijn profiel komt kijken,
Ik ben Eline en ik rijd nu 8 jaar op Manege Hoogenweg in hardenberg. Ik ben 28 maart '09 , 13 jaar geworden en als verjaardags cadeau krijg ik een pony. We zijn nu druk op zoek naar de geschikte pony voor mij.
Je weet maar nooit!
Elpharo schreef:Hoi hoi, tuurlijk kan dat. Met katten honden en paarden. Wat ik mij heb laten vertellen dat het kan schelen als je het ze vertelt. Klinkt stom, maar bij een kennis van mij werkte het wel. Die z'n kat was altijd onwijs boos na vakanties. Tot hij haar verteld heeft dat hij weg ging, alle dagen heeft doorgenomen en gevraagd heeft of zij op het huis wilde passen. De hond kon dat niet, dus die ging ergens anders heen...Het klinkt bizar, maar het werkte dus wel bij hun. Dus vertel je paardje dat jij niet kan, dat je hem/haar zal missen en dat je over een dagje echt weer komt...probeer het zoveel mogelijk te visualiseren en kijk es wat er gebeurtJe weet maar nooit!
Ik heb helaas nooit zoiets bij de hand gehad om te proberen