Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Orlando_ schreef:Idd kontakt opnemen met rechtshulp oid..
Vind het erg netjes dat de pensionhouder zich er nog bij neerlegt te kunnen fluiten naar al dat geld en der een kans biedt der biezen te pakken en wegwezen....
Raar dat ze dit niet doet en het maar uitstelt
Hoeveel paarden heeft ze er?
Is zij de enige verantwoordelijke over de paarden of is het iets om der ouders aan te schieten hierover?
Zou idd rechtshulp even raadplegen..
Paranoia vrouw! FZ_Lin schreef:Als ik de staleigenaar was, zou ik het geld niet opgeven... Hij heeft recht op het geld! Het is totaal geen klein bedragje!!
Indd rechtshulp erbij halen.
En anders wat de staleigenaar ook kan doen, haar paarden ergens neerzetten, en pas aan haar vertellen waar haar paarden zijn als ze betaald heeft, en per direct vertrekt.
Dit kan je toch niet makenParanoia vrouw!
ZDRH schreef:Orlando_ schreef:Idd kontakt opnemen met rechtshulp oid..
Vind het erg netjes dat de pensionhouder zich er nog bij neerlegt te kunnen fluiten naar al dat geld en der een kans biedt der biezen te pakken en wegwezen....
Raar dat ze dit niet doet en het maar uitstelt
Hoeveel paarden heeft ze er?
Is zij de enige verantwoordelijke over de paarden of is het iets om der ouders aan te schieten hierover?
Zou idd rechtshulp even raadplegen..
Pensionhouder wil alleen maar dat ze vertrekt hij zit niet lekker meer op zijn eigen erf.
Ze heeft er in totaal 12 en zij is zelf verantwoordelijk voor ze helaas.
Echter na gesprek met de dierenarts bleek ze daar ook al dusdanige achterstand te hebben dat ze al geen zorg meer mogen verlenen.
ZDRH schreef:FZ_Lin schreef:Als ik de staleigenaar was, zou ik het geld niet opgeven... Hij heeft recht op het geld! Het is totaal geen klein bedragje!!
Indd rechtshulp erbij halen.
En anders wat de staleigenaar ook kan doen, haar paarden ergens neerzetten, en pas aan haar vertellen waar haar paarden zijn als ze betaald heeft, en per direct vertrekt.
Dit kan je toch niet makenParanoia vrouw!
Hiervan is het banketstaaf dat de pensionhouder dus dan diefstal pleegt jaja jongens nederland is krom