Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

knockout1 schreef:Idd heel vreemd. En wat de TS ook al zegt over dat ze de enige is in het L2 met sporen, dat heb ik dus ook.
Je kan er nog rare vragen door krijgen ook, zo van dat het eigenlijk wel belachelijk is dat je L2 rijd en dat je dan nog geen spoor om hebt.
Heel bijzonder....
Als je er maar op de juiste manier mee omgaat
Annekeee schreef:Ik zie liever mensen rijden met enorme wielen zoals jij het noemt dan met kleine wieltjes! Want die kleintjes zijn veel scherper!
Maar buiten dat!...
Ik vind dat mensen pas sporen moeten gaan dragen als hun een goede beenligging hebben en goed met de sporen kunnen omgaan! En de sporen helpen om de hulpen te verfijnen! En niet om het paard harder te laten lopen etc.. wat de meeste denken![]()
Dus als je aan de + punten voldoet zo noem ik het maar even waarom mag je dan niet in de B met sporen starten???
Oke ik had iets specifieker moeten zijn,prikkers is inderdaad ook niet correct
Maar je bent het met mee eens hoop ik dat heel veel mensen in de B gewoon niet weten hoe ze er mee om moeten gaan en dat het gewoon af en toe pijn aan je ogen doet.
Naar mijn mening kan dat welAls je er maar op de juiste manier mee omgaat
orienta schreef:Annekeee schreef:Ik zie liever mensen rijden met enorme wielen zoals jij het noemt dan met kleine wieltjes! Want die kleintjes zijn veel scherper!
Maar buiten dat!...
Ik vind dat mensen pas sporen moeten gaan dragen als hun een goede beenligging hebben en goed met de sporen kunnen omgaan! En de sporen helpen om de hulpen te verfijnen! En niet om het paard harder te laten lopen etc.. wat de meeste denken![]()
Dus als je aan de + punten voldoet zo noem ik het maar even waarom mag je dan niet in de B met sporen starten???
Naar mijn mening kan dat welAls je er maar op de juiste manier mee omgaat
Oke ik had iets specifieker moeten zijn,prikkers is inderdaad ook niet correct
Maar je bent het met mee eens hoop ik dat heel veel mensen in de B gewoon niet weten hoe ze er mee om moeten gaan en dat het gewoon af en toe pijn aan je ogen doet.