Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) van de hals.
)

Ik heb de dekenmaat genomen door van midden boeg tot 1 cm "in de staart" te meten. Dat was 148, dus naar beneden afgerond. De lengte van de deken moet beslist niet langer zijn dan die 145, kwam ik gister achter. Enige nadeel; die dikke buik! Ik moet dus de singels van de buikflap iets laten verlengen anders gaat het knellen. Naar mijn mening zat het elastiek thv de boeg rondom de hals ook wat strak. Ken net, maar ik denk dat ik een driehoekje stof op die plaats in laat zetten. Verder is de hals van deze deken mooi lang en bij het grazen wordt de hals tot aan de oren bedekt. Ben wel tevreden over de deken. 1 Maar; onhandig met zo'n buiksingel en een klitteband met klipjes tussen de voorbenen bij zo'n kleine shet. Dat wordt iedere ochtend gymnastieken om er bij te kunnen!

), dan weet ik ff waar ik rekening mee moet houden
Kost wat maar dan heb je ook wat! Zijn nu bij de Paardendrogist in de aanbieding. (en nee, heb geen aandelen!
) rosanja schreef:@Bravura: thnx voor de tip!
Heb je de Buzz Off al in gebruik en hoe bevalt ie??
Hij ziet er wel solide uit! Wat was de aanbieding trouwens want volgens hun site is die nu deken € 85,-?
Ik ben wegens omstandigheden dus nog niet op pad geweest om een deken, ik hoop dat het me aankomend weekend lukt. Gelukkig lijkt het bij ons mee te vallen met de steekmugjes.