Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meissielief schreef:Wist de verkoper dit? Volgens mij heb je recht op je geld terug.
Maar zie dat maar eens terug te krijgen.
Yolien schreef:Dat is het probleem met zulke dingen via MP kopen, ik hou er niet zo van, je kunt pas laat (té laat) binnen in kijken met alle gevolgen ..
Houdt niet in dat het ontzettend balen is voor de TS, ik heb geen idee hoe je in je recht zit, misschien gewoon de verkoper benaderen, misschien kom je er samen zo wel uit.
aafje87 schreef:Jolliegirl schreef:als jou zadelmaker kan bewijzen dat dit ''oude schade'' is... dan kan je via ene jurist hier een rapport over krijgen als het goed is!
en hiermee kan je de verkoper benaderen.
Het is absoluut "oude" schade dat is zwart op wit te krijgen.
of naar de rechtsbijstand.
Jeanine84 schreef:Kun je uberhaupt bewijzen dat je het zadel van haar hebt gekocht? Want anders kun je nog niks..als zij zegt: dat zadel is niet van mij heb je nog geen poot om op te staan..
En idd wat is er afgesproken? En kun je bewijzen dat zij dit wist? Ik bedoel het zal dan oude schade zijn, wil niet zeggen dat zij daar ook weet van heeft..Ik heb hier thuis ook wel een goedkoop zadel liggen maar ik heb ook geen idee hoe de binnenkant eruit ziet hoor