Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sweetdreams schreef:Ik heb ze ook, met ariat schoenen.
Sporen blijven goed zitten! Ik heb ze ook met rubber bandje eromheen.
Wat ik wel heel vervelend vind, is dat er nu al allemaal barstjes in het leer van de chaps komen.
De winkel had mij de petri bootcare kit aangeraden voor onderhoud. Ik poetste ze wekelijks, heb het idee dat dat alleen maar uitdroogd. En met leervet worden de chaps zacht en krijg je veel 'plooien' zeiden ze.... Hoe onderhouden jullie de chaps???????
Ik zit eraan te denken om de chaps van ariat te kopen.
TanteCay schreef:ik heb ze ook maar ik heb wel rubbertjes om mijn sporen en geen problemen met afzakken
ik heb ze nu een jaar en zien der nog super uit bij mij zitten er helemaal geen barstjes in het leer.. maar ik maak ze wel om de 2 dagen schoon alleen bij mij ging de knoop af en toe heel stroef losbij de chaps
Christyj138 schreef:TanteCay schreef:ik heb ze ook maar ik heb wel rubbertjes om mijn sporen en geen problemen met afzakken
ik heb ze nu een jaar en zien der nog super uit bij mij zitten er helemaal geen barstjes in het leer.. maar ik maak ze wel om de 2 dagen schoon alleen bij mij ging de knoop af en toe heel stroef losbij de chaps
Waarmee maak je ze schoon ??
Het is alleen ter bescherming van je laarzen/schoenen/chaps.
Helpt al een heel stuk!