Ik heb nu ongeveer een half jaar aigle rijlaarzen met voering het zijn gewoon rubberen laarzen. Maar sinds ongeveer een week zit de voering los ik krijg daar gigantische zweet voeten van en ik krijg mijn voet bijna niet meer uit de laars:S Zijn er meer mensen met dit probleem of dit probleem hebben gehad?
gr. Lena
Zqw39
Geplaatst: 22-03-09 12:39
Heel bekend probleem. De voering scheurt veel te snel, en het is altijd zweten in die laars. Ik heb toen de duurdere van aigle gekocht. Die waren 90 euro, ik heb ze al 3 a 4 jaar en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
oowkeej noujah het probleem is ik heb al dure schoenen van aigle (105 eurootjes) dus dat is eigenlijk geen optie maar deze winter was de bak heel nat en het weiland en ik wil die schoenen een beetje netjes houden
Zqw39
Geplaatst: 22-03-09 12:47
Rubberen rijlaarzen zonder voering is ook een optie. Dat zweet ook minder. Maar dat is in de winter erg koud. Gelukkig word het weer zomer
Ik ken het, ik heb het zelf ook. Heb nu gewoon weer leren Jophurds(zo schrijf je het toch?)van Harry's Horse, die zitten toch wel het beste (a)
lenaatje1996
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-09 21:46
ik weet het maar aangezien ze waar ik rijd geen binnenbak hebben en een gigantisch weiland waar het meestal een enorme blubzooi is wil ik dat mij ouders niet aanoden
bekend probleem,, had eerst ook die aigle's. Omdat ik niet in leren rijlaarzen pas heb ik weer rubberen. ook van aigle alleen dan aan de bovenkant met leer gevoerd deze vind ik erg lekker zitten en je zit ook niet met het modderige gedeelte.. dat is er zo weer af te halen
ik zit er ook echt aan te denken om de aigle's met leren randje te kopen ik heb al meerdere mensen gehoord die hier WEL tevreden mee zijn:P
Celina2007
Geplaatst: 25-03-09 18:28
Ik had deze laarzen ook altijd.. Maar ben toen overgestapt naar de aigle's met een leren bovenstukje (Bied ik nu te koop aan, 5 keer gedragen.) Maat 39, en kuitmaat M. Bij interesse kan je pb sturen.
Ben nu overgestapt naar de leren rijlaarzen van montain horse.
jolmer20
Geplaatst: 07-05-09 15:06
lenaatje1996 schreef:
ik zit er ook echt aan te denken om de aigle's met leren randje te kopen ik heb al meerdere mensen gehoord die hier WEL tevreden mee zijn:P
Deze heb ik dus ze zitten inderdaad echt lekker geen probleem meer met de voering, echt aan te raden.. Heb je ze al gekocht??
Condesa
Geplaatst: 07-05-09 18:22
Ik heb 3 paar en heb het bij ze allemaal gehad, ik moest toen de voering er uit knippen na een poosje om er weer in te kunnen, echt heel irritant! Dat terwijl ze nog niet eens zo oud waren. Ik had 1 paar met een groene voering die ging niet zo snel stuk als de andere, maar hebben het nu ook..
ik heb ook aigle laarzen. Een gele binnenkant. maar ik heb nooit last van zweetvoeten, heb ze al super lang noooit problemen mee. Alleen zijn ze nu kapot aan de binnenkant. Rijd nu weer met jodphurs.
Annemoon
Geplaatst: 08-05-09 10:03
Ja. Toen ik deze laarzen had, had ik hier ook last van. Ik deed mijn laarzen wel altijd uit met een laarzentrekker, dan lukte het vaak wel. Een manier om dit op te lossen is, om pedaalemmerzakken om je voeten te doen voor je je laarzen aantrekt. Zo krijg je je laarzen makkelijker aan, maar ook uit. Zorg ook dat je laarzen altijd weer droog van binnen zijn voor je ze aandoet.
Ja ik herken het probleem, echt heel vervelend. Vooral dat die voering zo snel scheurt is irritant!! Maar op zich vind ik ze best fijn zitten (beter dan mijn vorige iig). Ik wil ook nieuwe gaan kopen.. Misschien dan ook wel met dat leren randje dan. Hoe duur zijn die?
Semmie3
Geplaatst: 10-05-09 19:16
Ik herken het zeker ik heb ze namelijk zelf ook. Bij mij is de voering (nog) niet gescheurd. Ik heb wel als ik een uur paard heb gereden dat ik dan mijn laarzen amper uit krijg. Bij mij moet iemand er altijd even aan trekken voordat ze uit gaan.
toetyy
Geplaatst: 12-05-09 14:48
Ik heb het probleem ook gehad.. ik vond zoiezo die voering al erg warm, ben nu blij met m'n schoentjes