Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik denk dat zij jullie heel goed zou kunnenxena100 schreef:de vorige eigenaar wil haar niet terug nemen,en vindt dat het aan de aanpak ligt,en wij willen haar niet meer in de wei,ik ben nu gewoon bang voor haar.
maarja verkopen als betrouwbaar paard kan dus ook niet,dus ik ben bang dat het dan toch slacht gaat worden.wie weet hier een oplossing voor???alvast bedankt voor het lezen.
wendy
xena100 schreef:nou om een lang verhaal kort te maken,ze is weg,ze staat nu bij iemand uit de buurt die gaat kijken wat hij met haar kan.ik had het hele verhaal op geschreven omdat ik dacht dat het een verband kon zijn.maar als 2 paarden in de wei staan te grazen en dan ineens eentje schrikt van een auto die langs komt(er komen wel 50 auto,s per dag langs) en dan gewoon door 3 rijen schrikdraad springt,kan ik niet goed begrijpen wat dat met de aanpak te maken heeft,we hadden met haar al 2 weken niks alleen gedaan,alles samen met de andere,en alleen maar wandelen, borstelen en aandacht geven.sorry maar ik kon er niks meer mee.het idee dat een paard elk moment de wei uit komt zetten geeft je ook echt geen vertrouwen moet ik zeggen.ik kon dus niet meer van huis weg.dus dit is voor ons,en ons arabiertje de beste oplossing,erg jammer allemaal,want zo had ik het natuurlijk niet gewild.
bedankt voor jullie adviezen,maar die gingen vooral op het rijden enja dat was niet meer het grootste probleem.