Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar tja ze kunnen ook moeilijk gaan doen omdat je geen bon hebt. Ik zou ze eerst eens bellen en het probleem voorleggen. Esther28 schreef:ja ik neem aan dat ze hun eigen kaartjes toch wel herkennen, voglens mij zit er zelfs een scancode op dat kaartje....
K ga morgen terug ermee, maar zou er wel enorm van balen dat door een blunder van een ander, ik mn geld dus niet meer terugkrijg....
Merlijn schreef:Volgens mij is een winkel nooit verplicht om geld terug te geven, ook niet mèt kassabon. Dat doen ze uit klantvriendelijkheid.
Ruilen tegen een kaptoom die wel past, of iets anders, willen ze waarschijnlijk wel doen als hun prijskaartje er nog aan zit.
Alleen denken veel winkels slim te zijn om je verplicht een tegoedbon aan te smeren
en het werkt nog eens ook

Thats_Me schreef:Merlijn schreef:Volgens mij is een winkel nooit verplicht om geld terug te geven, ook niet mèt kassabon. Dat doen ze uit klantvriendelijkheid.
Ruilen tegen een kaptoom die wel past, of iets anders, willen ze waarschijnlijk wel doen als hun prijskaartje er nog aan zit.
Winkels zijn soms zeker wel verplicht geld terug te gevenAlleen denken veel winkels slim te zijn om je verplicht een tegoedbon aan te smeren
en het werkt nog eens ook