Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
succes en veel plezier!
sharonalover schreef:Bedoel je met niet bevestigd dat je hem nog niet helemaal onder controle hebt? dan zal ik nog niet gaan, want dat kan ook erg vervelend zijn voor de mederuiters![]()
Bedoel je met niet bevestigd dat hij er nog niet helemaal aanloopt, en alles gewoon nog niet helemaal fijn gaat, lekker gaan, met als doel de proef doorkomen

Armani1985 schreef:dank jullie wel voor de reactie`s ik ga het gewoon doen
ze is niet 100% bevestigd in de oefeningen rem en stuur zitten er prima op
groetjes steffie
Uiteindelijk hebben we trouwens alle 4 de L1 proeven wel winstpunten gereden.
Oefening baart kunst toch, dus hij blijft lekker mee gaan hoor
asjemenou schreef:Maar een paard wat niet helemaal bevestigd is, moet toch ook met gemak 60% kunnen halen? Wat verstaan jullie onder nog niet bevestigd?
In de B zijn de mijne meestal ook nog niet bevestigd, en daaronder versta ik ik persoonlijk dat bv hetg halsstrekken er nog niet opzit, middendraf sla ik vaak over, en doorzitten doen we ook niet aan.
Moet zelfs zeggen dat als ik de eerste keren gewoon van hand veranderde zonder ook maar een poging tot middendraf te wagen, ik er vaak een 6je voor kreeg. Toen de middendraf een beetje vorm begon te krijgen, en ik dit dus ook in de proef een beetje kon laten zien, werden het 5en.
asjemenou schreef:Dan gewoon starten!
Is ze wel constant in de aanleuning?
Een goede aanleuning, en een lekker actief tempo, dan heb je al een boel punten binnen. Kun je de mindere delen mee compenseren.
En het in de ring niet beter willen doen dan hoe het thuis gaat. Gewoon je rondjes rijden, en lukt het niet, dan lukt het niet. Pech gehad en volgende keer maar weer een nieuwe poging.
Zie trouwens dat je een Trento B X havidoff hebt, hoeveel van die combinaties zijn er wel niet?