Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

waar ik dus niet op gerekent had

Eenmaal thuis aangekomen, stond paardlief rustig in de stal te eten... Afgezadelt en gecontroleerd op wondjes door mensen van stal, en dat was het. 

zelfs gesprongen, en ik zat prima

(en das geen grapje
) Joolien schreef:Het is idd verstandig om de teugels vast te houden, om 2 redenen:
1: je pony loopt niet weg (duh:P)
2: Je maakt altijd een 'opwaardse' val, oftewel, je valt (bijna) nooit op je hoofd, omdat je vasthoud en je bovenlichaam dan omhoog getrokken wordt.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, dat is wanneer je merkt dat je de kans loopt dat je pony over je heen gaat, of wanneer je op hoge snelheid valt.
Dus vasthouden is een slim iets!

Maar hij is echt nog nooit bij me weggegaan...hij stond me de twee keer dat ik gevallen ben heel bang aan te kijken 
Gelukkig nooit meegemaakt dat ze alleen op pad gaan.
) Kwam langs een bosje en er vloog in ens een groep vogel over hem heen. Zijn reactie viel wel mee. Hij sprong opzij maar wel op de weg. Met zijn achterbenen gleed hij weg omdat de weg glad en nat was. Hij stond weer op alleen ik was op mijn hoofd gevallen (wel met cap
) Hij liep toen richting zuidwijk want hij kent het daar. de mensen die daar wonen konden hem pakken ik ben opgestegen en naar huis gereden. Toen ik thuis was kreeg ik ineens hoofdpijn en alles deed pijn