Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NIV schreef:Wie heeft dit wel eens gedaan en:
Waar heb je gereden?
Waar heb je overnacht? (camping of...)
Hoe heb je het geregeld met bagage en voer?
Beviel dit?
Wat waren de kosten?
En alle andere info die je nog hebt:P

NIV schreef:He wat gaaf zeg!
Zeeland en de Veluwe spreken mij het meest aan. Ik denk dat het zo rond juni wordt. Heb je misschien een aantal adressen en/of sites van overnachtingsplaatsen voor me? Hoeveel km per dag rij je gemiddeld, en hoeveel rustdagen neem je?
Alvast bedankt!
.
NIV schreef:Ja, daar heb je wel gelijk in. Ze is wel gewend om er alleen op uit te gaan en dan ook op vreemde plaatsen te komen. Ik denk dat ze er stabiel genoeg voor is maar het zou beter zijn als ze met een ander paard zou gaan.
Ik zou het ook leuk vinden om met een 'maatje' of groepje te gaan maar zie niet echt een mogelijkheid, behalve een georganiseerde reis en deze sluit ik dan ook niet uit..
Niet alleen vanuit de vereniging (in juli) maar ook met mensen die je via de vereniging leert kennen.
), door NL reizen is echt een eitje als je een beetje weet wat je doet. En Nederland is bovendien vanaf een paardenrug heel veel mooier dan je denkt. Is echt de moeite, kan het je alleen maar aanraden!
licorne schreef:Hoi, hier nog een zeer ervaren trektochtruiter (hihi, ikke heeft vrees ik 'n deel van z'n ervaring dankzij mij)