Alleen niet de beste drie, maar de beste twee van de klasse moeten daarna van paard ruilen en nog een proef rijden. Dat word flink pittig, want er zitten toch best goede ruiters bij. Mijn rubriek bestaat alleen uit 'eigen paarden-ruiters', dus dat word flink spannend *EEKS*
Ik heb geen idee hoe ik m'n kansen in moet zien, maar afgelopen weekend heb ik weer een keertje op en top lekker gereden (daarvoor natuurlijk ook wel, maar nu voelde het helemaal super
). Ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte
heel veel succes gewenst!
paardje....gewoon lekker rijden en dan lukt het vast wel...en als ze weer wat moeten zeggen
gewoon laten kletsen hoor!

en kort daarna Patricia (m'n nieuwe bijrijdster). Nadat ik bijna geen drol hoefde te doen *luxe* was Kasmier net een echt wedstrijdpaard
Vervolgens moest ik aanspringen in de galop, maar hij bokte zodanig dat hij heel debiel in de verkeerde galop aansprong. Ik nam hem terug en meneertje sprong daarna met bok overkruist aan
. Daarna heb ik ergens tussendoor per ongeluk bijna Merilyn onthoofd... Sorry Meertje, was niet de bedoeling
) Toen ze afstapte heeft m'n vader nog een foto gemaakt, die zal ik morgen even plaatsen. Kasje was het helemaal zat, hij stond achter gekruist, voor wijd en echt met een hoofd van: 'wat doen jullie me aan!' *zucht*
Toen rond 20.00 uur weer naar stal *zucht*