Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

magic_lover schreef:ik heb er niet zoveel problemen mee als ze een 4 (of lager) geven in de B, maar dan moeten ze ook omhoog durven punten, dus ook bvb 8en waar het gewoon goed ging, en dat zie je weinig valt me op
zo'n jury heb je teminste wat aan, je ziet duidelijk wat niet goed ging, en duidelijk wat wel
Als ik een 4 krijg zal ik dat wel verdiend hebben, kan mij daar niet zo druk om maken, weet iig dat ik daar de volgende keer even wat extra aandacht aan moet besteden
Kan me tot nu toe ook nog wel vinden in de punten/commentaar van de juryleden die ik gehad heb.
nee ik vind de B niet echt te streng.

crossmonster schreef:Ik heb er ook geen problemen mee dat ze een keer een onvoldoende geven.
Laat jezelf eens filmen, waarschijnlijk klopt je gevoel gewoon niet geheel met het beeld
Overigens kun je punten op onderlinge wedstrijden echt niet vergelijken met officiele wedstrijden. Op onderlinge wedstrijden word veel coulanter gejureerd, of het nu door een officiele jury of een hobbyist gebeurd, op onderlinge wedstrijden word hoger gepunt.
Ilsemarie schreef:Die 4 klopt dan wel aangezien een 5 een voldoende is in proeven en je het niet voldoende hebt laten zien (voor een winstpunt moet je gemiddeld 6 hebben en dus gemiddeld meer dan voldoende presteren; logisch ook om naar een hoger niveau te mogen).
Misschien dat een aantal zesjes een 7 hadden kunnen/moeten zijn en die zevens een 8; echter is dat niet van een verhaal te concluderen en zeker niet door mij aangezien ik geen jury ben.
Wat betreft die 4 zitten ze in ieder geval wel goed als je beneden voldoende op dat onderdeel hebt gepresteerd. Dat tegenover lage cijfers voor slechte dingen ook hoge cijfers voor erg goede dingen moeten staan ben ik met je eens. Ik heb liever een jury die 4en en 8en durft te geven dan eentje die tussen de 5 en 6 hengelt (natuurlijk wel afhankelijk van hoe ik rijd!)
saaraah schreef:Ik vind gemiddeld genomen dat er in de B juist soepel gepunt word... en de ruiters/amazones in de L op hun bek gaan.

* Victory2000 schreef:En het argument van,je komt jezelf in de L tegen...alsof de L zo moeilijk is??