Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(ik riep dus net zo hard Greve)CarpeDiem schreef:Ik zou m altijd door mn eigen dierenarts laten keuren. Al staat ie in timboektoe..
ALs je m koopt moet ie toch jou kant opkomen.. Dus dan kan ie meteen blijven als ie goed is

BarendregtF schreef:Ik zou een andere arts nemen, je weet nooit wat er onderling wordt besproken! neem het zekere voor het onzekere.....

ikkemetwikke schreef:mijn paard staat ook te koop.
op het moment met een kijker bezig.
ik vind het allemaal best,welke d.a ze laat komen.
ik sta op een pensionstal waar 2 verschillende d.a-praktijken komen,bijde goed anageschrijven,en eigenlijk de enige die goed beknd staan in de regio wbt paarden.
ze komen beide geregeld op onze stal,maar op de jaarlijkse enting en tanden-check na,nooit voor mijn paard,is nog nooit nodig geweest.
dus kan me noet voorstellen dat zij dan 'partijdig" kunnen zijn.
wel vind ik het moeilijk,stel dat zij het paard wil kopen, en hem bij haar wil laten keuren (heb zelf geen trailer tot mijn beschikking) geef je je paard dan zo maar mee,wat als er in de tussentijd wat gebeurt?!
Ik heb een paard laten keuren op locatie, zij keurden zowel klinisch als rontgenlogisch!