BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 16:44

Hebben jullie hem ook al ontvangen? En gelezen dat we nu vanaf 2009 maar 8 x BIT krijgen ipv 11? Ja, we krijgen 2 keer Dressuur erbij. Whoehoe. Daar heb ik als niet-dressuur ruiter natuurlijk helemala niets aan, al was het een prachtig blad.

Ik ben best een beetje boos. Kan dit zomaar?

Ik heb net wel een mail aan BIT gestuurd:
Jeddah schreef:
Goedemiddag.

Verheugd dat ik was, vanmiddag om lekker het nieuwe BIT te gaan lezen met een kop warme chocomel op de bank na een fikse koude buitenrit.
Wat een teleurstelling! In plaats van lekker te genieten kreeg ik te lezen dat ik dit jaar veel minder BIT zal ontvangen!
Ja, daarvoor in de plaats een korting en 2 keer Dressuur. Maar ik wíl helemaal geen Dressuur. Ik ben niet lid geworden van Dressuur. Ik rij geen Dressuur. Ik ben lid geworden van BIT! Een super fijn heel veelzijdig páárdenblad waar ik elke maand weer van genieten kan.
Natuurlijk, het blad Dressuur wat ik laatst ontvangen heb zag er mooi uit en was voor Dressuur ruiters vast ook een plezier om te lezen.
Maar ik, als bitloze Recreatie/Western/Endurance/TREC, ja, van alles wat, maar nou nét geen Dressuur amazone heb daar totaal helemaal niets aan.

Ik weet niet eens of ik nou boos of verdrietig zijn moet. Misschien beide. Teleurgesteld in elk geval wel. Teleurgesteld dat nou juist de redactie van BIT er dus klaarblijkelijk vanuit gaat dat iedereen maar op een Dressuur tijdschrift zit te wachten.

Graag hoor ik van jullie of het zo blijven gaat. Of dat ik in elk geval een optie heb om mij enkel van BIT te abonneren. Zónder Dressuur. Want ik wil helemaal niet betalen voor een blad over een discipline waar ik helemaal niets mee heb.

Nou, mijn chocomel wordt koud, mijn BIT wacht op mij.

Met vriendelijke groet,
Corine Mennuti
Emmer-Compascuum

zap

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:45

sprekende brief :j

Ik heb het BIT nog niet ontvangen... dus ik ben benieuwd en wacht maar even af :)

Hoeveel moet je nu betalen als ik vragen mag?

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:46

Ik heb hem ok nog niet ontvangen, had hem eigenlijk al eerder verwacht.... misschien morgen, ben wel toe aan wat nieuw leesvoer.

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:52

Goede brief.
Ik ben op mijn werk en weet dus niet of we hem al binnen hebben.
Maar ik denk er nu toch over om mijn abonnement op te zeggen. Vind het zo wel erg veel geld worden. Ook ik wil alleen het Bit en niet de Dressuur.
Ben wel benieuwd naar het antwoord van hun.

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:01

wat een vreemde gang van zaken, mijn jaarabonnement is net afgelopen. En ik hoef dus ook geen nieuw abonnement als ik dit zo lees.... (leuke brief trouwens!)

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:06

Goede brief.
Ik heb per 1 april mijn abbonement opgezegt.
Vind het veelst te duur worden en er staat ook veelste te veel reclame in.

Ook vind ik dat ze het niet kunnen maken om je zomaar lid te maken van een ander blad. Had het dan over springen gedaan!! :D

Ben benieuwd naar hun reactie.......

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:06

Maar ik moet zeggen dat de Bit wel beter is. 1 onderwerp wordt uit verschillende hoeken bekeken (dit keer rug)

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:08

ik heb hem ook net ontvangen.
Vind het ook een beetje raar. Er een paar x bij (gratis) oke :j
maar minder bit (waar je voor betaalt!) en dan 'dressuur' ervoor terug. Daar heb je toch niet voor gekozen. Ik koos voor bit niet voor het blad dressuur :=

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:10

Hier ben ik als Bitlid ook niet blij mee :n
Dressuur vind ik wel leuk, maar ik hoef geen speciaal nummer te hebben wat er helemaal aan gewijd is.
Ik denk dat ik ook mijn abonnement ga opzeggen en hem voortaan wel los in de winkel koop.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:10

Wat balen, vond het soms al vrij eenzijdig, misschien word ik maar weer lid van de CAP.

Ze denken het commercieel slim te spelen maar vrees dat ze klandizie gaan verliezen...
Laatst bijgewerkt door detour op 30-01-09 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 17:10

Dank jullie!

Ja, ik vind BIT nog steeds een fijn blad . En ook deze maand weer. Reclame vind ik niet erg, vaak genoeg kom ik ook daartussen dingen tegen die ik wel leuk/handig/nodig vind.
Maar ik vind het gewoon ronduit raar dat ik ipv BIT nu 2 keer Dressuur ga krijgen :?

Precies just_kiki! We hebben niet eens een keuze :n

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:12

idd, ik denk dat er met mij een boel mensen zijn die hun abbo op zeggen.........

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:13

Heb de bit net ontvangen en ik denk dat ik ook stop met de abbonement.
Ben geen lid geworden van Dressuur en lees het ook niet, mij ging het alleen om de bit, dus in Juli ga ik kijken naar een andere tijdschrift en koop ik bit wel los in de winkel.
Vind het wel erg slecht dat we geen keuze krijgen of we dit ook willen.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:18

Pfff, heb net mn abo verlengd, ik twijfelde al...nu spijt...

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:19

Das balen, hoelang geleden heb je de abonnement verlengt?
Misschien kun je het nog ongedaan maken?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:20

Hij ligt nog op me tafel.
Ik zal zo weleens kijken.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:20

Ik heb net de acceptgiro op de bus gedaan... Ben echt te laat, ik ga eens opzoeken voor wanneer ik weer kan opzeggen en dan in mijn agenda zetten want daar denkje altijd te laat aan...

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:22

waarschijnlijk pas over een jaar, balen voor je.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 30-01-09 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:24

Even gekeken: mijn abonnement loopt in juni af. Kan ik hem mooi op tijd opzeggen.
Ik ga hem wel los in de winkel kopen dan hoef ik geen Dressuur te nemen en ben ik nog goedkoper uit ook :D

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:25

Datzelfde doe ik ook voor juli ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:25

Mooie brief Jeddah :) Ik hoop dat het iets gaat uithalen. Het is erg vreemd dat ze je zomaar een blad gaan geven die eigenlijk voor een specifieke doelgroep bedoeld is... Als iemand geinteresseerd is in een specifiek blad geeft men zich daar zelf wel voor op. Ik vond de plaatjes erg mooi in dat Dressuur boekje maar meer dan dat ook niet. Mijn abbo heb ik niet verlengd (gelukkig denk ik nu), ik ga lekker over op de Quarter. De Bit lees ik wel door in de Bruna en als ie me bevalt neem ik 'em mee ;)

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:26

amanda: jij wist niet van deze verandering toen je het abonnement ging verlengen. Ik vind eerlijk gezegd dat Bit je de kans moet geven om alsnog je abonnement stop te zetten. Zij horen zich toch aan hun overeenkomst met jou te houden:11 keer Bit. En dat doen ze nu niet meer....

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de rechten van de consument zijn in dit geval.

laura22

Ik baal er ook van heb helemaal niks met dressuur vind het leuk om er af en toe na te kijken maar daar houd het verder ook wel mee op. Heb me inderdaad op Bit geabonnnemeerd omdat het lekker veelzijdig is en die reclame soms staan daar wel leuke dingen tussen. Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt.

detour

MM, zo doe ik dat ook met de BIT; als er geen boeiende dingen in staan dan neem ik het niet mee...

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:29

Het is wel zo dat je minder abonnements geld gaat betalen.
Je betaald nu 12 euro minder voor een jaarabbo!

Dressuur krijgt iedere Paardenkrant en Bit lezer gratis toegestuurd, dus daar zou je in principe niet voor betalen.

Bedragen kun je nalezen in het colofon achterin het blad.
Laatst bijgewerkt door Crosskip op 30-01-09 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt