Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Waratje schreef:@Stunning, het is niet per provincie verplicht, er zijn een aantal terreineigenaren in NL die het verplicht stellen, maar het grootste deel van de terreineigenaren is verstandiger.
Maar bedankt allemaal voor de reacties
Ik hoef me dus geen zorgen te maken denk ik..
[quote]
Ik ga hem alleen halen als het echt verplicht wordt... zammetje schreef:Wel een bijkomend voordeel is dat je verzekerd ben via je ruiterbewijs als je buiten rijdt... dat is de reden waarom ik het bewijs dit jaar wil gaan halen.
Behalve dat je dan misschien op sommige plekken wel mag rijden.
ikke schreef:zammetje schreef:Wel een bijkomend voordeel is dat je verzekerd ben via je ruiterbewijs als je buiten rijdt... dat is de reden waarom ik het bewijs dit jaar wil gaan halen.
Dan is het ze dus ook bij jouw gelukt om je in deze valkuil te lokken. Die jongens zijn toch wel erg volhardend in hun l*lverhaal.
Die verzekering is volkomen zinloos, aangezien de schade die je met een paard aanricht gewoon onder je AVP valt. Het enige nut zou dus zijn als jij in één van die weinige gebieden in NL woont waar men zich principieel niet verzekerd; maar dan wilde je dit ook niet, dat is dan tegen diezelfde principes...........
zammetje schreef:ikke schreef:Dan is het ze dus ook bij jouw gelukt om je in deze valkuil te lokken. Die jongens zijn toch wel erg volhardend in hun l*lverhaal.
Die verzekering is volkomen zinloos, aangezien de schade die je met een paard aanricht gewoon onder je AVP valt. Het enige nut zou dus zijn als jij in één van die weinige gebieden in NL woont waar men zich principieel niet verzekerd; maar dan wilde je dit ook niet, dat is dan tegen diezelfde principes...........
Hmmz... tijd dat zij hun site eens aan gaan pakken dan! Wist trouwens niet dat het onder mijn WA verzekering valt.
Maar goed, k ga hem toch halen, je weet nooit waar ik nog eens strandt als ik eenmaal me E en een trailer heb