Ik heb nu een zomereditie van Roeck-grip, dus die zijn nou niet echt warm. En eigenlijk wil ik voor de winter niet al te dure kopen, als ze maar warm zijn
Maar hebben jullie misschien nog suggesties voor warme handschoenen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb nu een zomereditie van Roeck-grip, dus die zijn nou niet echt warm. En eigenlijk wil ik voor de winter niet al te dure kopen, als ze maar warm zijn
de eigenaar van Chicca heeft die en daar zitten ook nog speciale gripstukjes op! Zal eens kijken wat voor merk het is
mas_ schreef:Ik heb fleecehandschoenen van de Declathon! Zijn erg lekker warm![]()
Je kan ook met soepele gewone handschoenen rijdende eigenaar van Chicca heeft die en daar zitten ook nog speciale gripstukjes op! Zal eens kijken wat voor merk het is
Edit: Heeee Chris had je niet herkent
mas_ schreef:Wat snap je nou weer niet

Oslo_girl schreef:Ik bn zelf gek van "Mountain Horse". DIt is een zeer goed merk dat mijn vingers ook met -20 warm houd. Goed waterdicht en zeer comfortable
Stephanie99 schreef:Nou denk dat je snel aan de 100e bent met zulke goede handschoenen Chrissy. Heb ook weleens handschoenen gezien die +30 of zelfs 40 graden kunnen worden van binnen.
Die je moet opladen
gebruik je die na het rijden. en gewoon simpele winterhandschoenen werken naar mijn mening net zo goed als dure merken
Ladyloe schreef:Die mountain Horse handschoenen zijn super! Ook met fleece van binnen. Ze zijn echt lekker warm. Kosten geloof ik €15,- maar dat zijn ze ook echt wel waard. Kan ze via http://www.allesvoorpaarden.nl bestellen.