Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dan nog beter bloot in de trailer. Vjestagirl schreef:Naja, mijn paard krijgt ook lange transportbeschermers om. De eerste 3 passen loopt ze raar, daarna niet meer, en k vind het een prettig idee dat ze beschermd wordt...
Die van mijn zijn wel slap, zet je vast met heel veel klittebandjes, dus ze vormen wel helemaal naar haar been.
ponyparadijs schreef:Maar waarom wil iedereen zo graag de benen in gepakt hebben op de trailer. Als je paard braaf is met laden en uitladen zou ik geen beschermers om doen.
Mijn paarden hebben in de trailer nooit wat om.
anneliesdj schreef:ponyparadijs schreef:Maar waarom wil iedereen zo graag de benen in gepakt hebben op de trailer. Als je paard braaf is met laden en uitladen zou ik geen beschermers om doen.
Mijn paarden hebben in de trailer nooit wat om.
Mijn paarden ook niet, heeft nauwelijks nut.
Als je echt een springerd hebt kun je beter peesjes en springschoenen gebruiken, voor en achter, dat beschermt het beste.
) hoge transportbeschermers behoorlijk word verstoord . Bandage, peesbeschermers zorgen alleen maar voor warmte op de pezen, zeker bij een lange rit en of als je paard hard heeft moeten werken op wedstrijd .... lijkt me niet echt heel gezond voor de benen. anneliesdj schreef:Ik heb liever het risico van een (schaaf) wondje dan van afzakkende, knellende of te warme beenbescherming.
Antoontje schreef:anneliesdj schreef:Ik heb liever het risico van een (schaaf) wondje dan van afzakkende, knellende of te warme beenbescherming.
Als je goed bandageerd, zakt de bandage niet af, en knelt hij ook niet.