Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als het nou zomer was kon ze lekker 24/7 op het land!!
, ze staan lekker in de wei en hebben een grote uitloopstal, verder ga ik lekker met ze wandelen en fietsen (ze staan niet onder dek dus hebben een dikke wintervacht dus hebben het ook niet koud). elke morgen zijn ze bevroren (nouja er ligt ijs op hun vachtjes) maar dat geeft me ook weer een rustig gevoel (ze kunnen zichzelf goed verweren tegen deze kou). verder worden mijn pony's 2keer in de week bereden maar vandaag kon de ruiter niet. We gaan anders gewoon lekker over straat of naar de buitenbak, die is gewoon goed geleept wel wat bevroren maar we doen voornamelijk stappen
. Nu besteed ik veel tijd aan Grondwerk en Parelli. zo komen we de dag goed door
.

Hij staat nu zowiezo af en toe een paar dagen helemaal stil dus dan weet je het wel.... Doodeng!
.
maar het is voor mij niet het ideale weer om naar buiten te willen.
maar misschien dat een koude winter zoals dit ook zorgt voor een betere zomer?
) om te rijden. Erg vervelend dat je niet lekker even kan trainen, want de concoursen en kring kampioenschappen gaan gewoon allemaal door. Kan gelukkig vanavond in de binnenbak lessen, maarja.. Heb er na zaterdag niet meer op gezeten (vond het toen al wel iets te glad, dus hebben toen ook niet lekker actief gereden) dus zou wat worden vanavond aangezien de paarden veel binnen staan en even de buitenbak in kunnen om benen te strekken.