mijn vraag is of je een pony mag verkopen zonder chip??
ik dacht altijd dat dit niet mocht maar nu ben ik dus van plan een paardje te kopen
alleen deze heeft geen chip dit kan wel bij de mensen van wie hij nu nog is alleen dan zijn de kosten voor mij
maargoed als ik alles van die pony moet gaan betalen lopen de kosten hoog op..
want voor de reiskosten word ook al 100 gevraagt
en dit word niet gedeelt want ze vinden dat als het niet voor hun is, ik vind het net zo netjes om te delen heb ik ook altijd bij verkoop en aankoop van een pony/paard gedaan maargoed..zelf halen is geen optie, ik zou natuurlijk wel iemand kunnen regelen om tegen betaling de pony te halen
maar dan zit ik weer met die chip..
ik vind het allemaal niet zo netjes,
nu was dus mijn vraag of je een pony zonder chip wel mag verkopen het is tenslotte geen veulen meer hij is 3,5 en nog een hengst dus ook kosten voor castratie..
naar mijn idee kan je nog een boete krijgen ook als je een pony zonder chip vervoer.
ik hoop dat jullie hier meer over weten en mijn verhaal een beetje snappen..
Groetjes
en kiezen voor een geruinde en gechipte paard
, als je het teveel geld vind, om de castratie te laten doen en het chippen te betalen en het regelen, en je wilt dat het gebracht wordt, ook daar moet je voor betalen, tja dat heb je zelf zover laten gebeuren, door een hengst te kiezen die niet gechipt is, en die ver staat.
, maar heb je de terugreis ook meegerekend van die mensen? Zo niet, dan is het nog maar € 0,75 tot € 1 per km, want ze moeten per slot van rekening ook naar huis rijden; dat doen ze ook niet voor niks.