Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariekwyf schreef:Een voorwaarts/vlot tempo
Verder dus op de punten letten wat in de lijst staat.
Daar let ik altijd op
en ik heb tot nu toe voor binnenkomen altijd 7 ens gehaalt
en had ik met de wedstrijden toen nog het probleem dat er geen aanleuning was en weinig stelling en buiging. (is nu inmiddels al stukken beter gelukkig)
Dus als die punten er bij jou inzitten lijkt me dat je tog wel een redelijk cijfer moet halen.
) jemaine schreef:Mariekwyf schreef:Een voorwaarts/vlot tempo
Verder dus op de punten letten wat in de lijst staat.
Daar let ik altijd op
en ik heb tot nu toe voor binnenkomen altijd 7 ens gehaalt
en had ik met de wedstrijden toen nog het probleem dat er geen aanleuning was en weinig stelling en buiging. (is nu inmiddels al stukken beter gelukkig)
Dus als die punten er bij jou inzitten lijkt me dat je tog wel een redelijk cijfer moet halen.
tja aanleuning is er zeker wel! Maar ze heeft vaak de neiging om haar kont naar binnen te zetten scheef te lopen, maar dat staat nooit op het protocol. En meestal is ze in het begin wel recht, pas als ze geen zin meer heeft gaat ze extra scheef lopen (tja zij moet ook haar lolletje hebben)
jemaine schreef:haha ja volte goed rond maken, tja daar hebben mijn paard en ik nogal moeite mee, maar als ik vierpassen hoefslag aanhoud dan moet het zeker lukken
magic_lover schreef:jemaine schreef:haha ja volte goed rond maken, tja daar hebben mijn paard en ik nogal moeite mee, maar als ik vierpassen hoefslag aanhoud dan moet het zeker lukken
2 passen voor (bvb) E de hoefslag opkomen en na 2 passen na E er weer af

jemaine schreef:Mijn lijstje bestaat uit: - een goede aanleuning, stelling en buiging in de hoeken, houding van de ruiter en.....
magic_lover schreef:jemaine schreef:haha ja volte goed rond maken, tja daar hebben mijn paard en ik nogal moeite mee, maar als ik vierpassen hoefslag aanhoud dan moet het zeker lukken
2 passen voor (bvb) E de hoefslag opkomen en na 2 passen na E er weer af
Babel schreef:Lekker binnen komen knallen, zelfverzekerd rijden, met een glimlach op je paard zitten. Zelf ook Echt genieten.
Als je een jury ziet dat jij binnenkomt en al zin hebt om een mooie proef te gaan neerzetten kan heel veel schelen!
Handig topic..
dan krijg je dus een mooie groote volte.
Omdat de meeste Bruiters hun figuren (waaronder ik zelf) veel te klein maken is het een verademing voor een jury om te zien dat er een figuur tegroot word gereden. Ik spreek uit ervaring. Ze zijn dan al veel sneller geneigd een 7 te geven. Alleen omdat de meeste hun figuren veel te klein rijden.
) 
met een smile op je gezicht!