Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

chickey schreef:Wil je/of rij je ook wedstrijden? Want dan zou ik voor de laarzen gaan. Je kan er ook overnadenken, omdat je nog in de groei bent, om eerst is 2e hands petries te kopen.
Op verschillende paarden webshops (moet je dus ff goed googlen) staat uitgelegd hoe je bij jezelf de maat van petries moet opmeten.
Vervolgens zou ik op marktplaats naar die maat gaan zoeken want daar worden echt een heleboel nog hele mooi te koop aangeboden.
Als je het aan mij vraagt zou ik het zonde vinden omdat je nog in de groei bent om nu voor bijvoorbeeld een jaar nieuwe laarzen te kopen. Dan zou ik opzoek gaan naar mooie 2e hands laarzen voor een mooi prijsje

chickey schreef:Dan zou ik voor laarzen gaan als je het mij vraagt. Sowieso is je beenhouding met laarzen vaak netter. En ik vind laarzen op wedstrijden nog steeds veel netter dan chaps op wedstijden.
xAmigo schreef:Ik heb de Petrie Anky's, ben er héél tevreden mee! Wil echt niks anders meer.
Maar de eerste twee weken heb ik bijna huilend rondgelopen
Ben wel ook zo stom geweest om er vanaf de 2e dag meteen mee te rijden. Maar nu zitten ze echt heerlijk.
Chaps heb ik geen ervaring mee.
Oh, ik rij trouwens 6 á 7 keer per week (eigen pony) en ga ook op concours.
Owjaa Dat was bij mij dus zo`n 9 weken Balen ! En dan +/- Spannend 7 dagen aftellen..