wedstrijdoutfit voor maatje meer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katia_harry

wedstrijdoutfit voor maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 12:51

Hallo,

ik start in het tussenseizoen voor het eerst met mijn eigen paardje. We zijn al druk aan het trainen. Ondertuusen ben ik, met de solden op komst, al aan het uitkijken naar een fijne outfit, liefst zonder een gat te slaan in mijn budget.
Ik heb vrouwelijke vormen die zich vertalen in maat 42/44 en heb nu al stress om de juiste kledij te zoeken... Lachen De meeste dames met deze maat zullen zich de verschrikking van de foute witte rijbroek en de patattenzakjas wel kunnen voorstellen.
Dus... welke merk rijbroek, liefst met inzetstuk, hebben jullie en raden jullie aan? En welk jasje is mooi getailleerd maar geeft wel ruimte voor een ferme boezem?

groetjes!

girlyggirl

Re: wedstrijdoutfit voor maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 12:54

ik had een wedstrijdrasje van eurostar geloof de diana maat 44 en die zat vreselijk stijf, toen van iemand een "goedkoop" harry's horse jasje maat 42 overgenomen en die zit heerlijk! is ook stretch. mijn rijbroek is van redhorse, zit prima maar denk wel dat ie minder lang mooi blijft maar daar was de prijs ook naar Knipoog

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 12:59

Heb je toevallig een foto of een linkje naar het vestje en de broek? Fijn dat er hoop is op prijselijke en aantrekkelijke kledij.
Ik gruwel ervan als ik mensen met een maatje meer in foute kleren zie lopen Knipoog
Bandjes die over de broek liggen, stevige billen die lekker strak ingepakt zijn... En de meeste rijkleren zijn sowieso al niet zo flatterend Knipoog

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:04

Ik ben zelf ook gezegend met een flinke boezem ( ondanks een borstverkleining) En ik heb ook het Harry's Horse jasje. Vind hem ook heerlijk zitten. Door die stretch, en kwa prijs en kwaliteit is het een super jasje. De broek is een Eurostar broek met steekzakken en kunstlederen zitvlak. Steekzakken zorgen ervoor dat een broek wat minder strak zit aan de voorkant. En de kunstlederen zitvlak, niemand die putjes of drillende bovenbenen/ billen ziet Tong uitsteken

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 13:16

De max!! Haha!
Steekzakken, dat zijn zakken zoals bij een jeans zeker? Weet je toevallig welk model van harry's horse het is?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:21

steekzakken zijn zakken met drukknopen. Ik zal de modelletjes van de jas en broek even zoeken.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:23

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:25

Het gaat om de rijbroek Eurostar Klarissa, hij zit echt perfect voor wat dikkere bovenbenen en billenpartij. Geen putje of iets te zien. Aan de voorkant heb je dan de schuine steekzakken. Die laat ik altijd open staan, daardoor lijkt hij minder strak te zitten. Geen zichtbare rolletjes dus.
http://www.tackshop.nl/shop_be/product_ ... cts_id=742

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:28

rijbroek eurostar klara zit heerlijk
rijjasje had hh maar vonden we dat je net zo goed een aardapelzak kan aantrekken. de getaileerde klopt de pooien enz helemaal niet.

heb 2 weken geleden een pikeur masterjunior de damesuitvoering gekocht. heerlijk veel ruimte mooi getaleerd maar wel wat centjes.
tevens heb ikormaal 42/44 van maar maar rijjajes meer richting 46/48
rijbroek heb ik vaak in lengte maat nodig

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 13:29

Amai, dat is idd zeer betaalbaar. Heb al broeken en vestjes van 200+ in mijn handen gehad die nog niet ideaal waren.
Heb even in je profiel gespiekt en het zit er idd galant uit.
(Machtig mooi paard heb je trouwens!)

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:34

ik heb ook een maatje meer(44) en bij mij zit de rijbroek en jasje van pikeur erg fijn, en zit bij je bovenbenen wat wijder , zie ik mijn cellulites niet zo erg hihihi

zal een foto plaatsen

dacht dat het pikeur diana was

Afbeelding
Afbeelding
let niet op mijn gezicht Duivel

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 13:36

@ikke: je hebt het over het hh-jasje uit de link?
Ik kan niet echt een duidelijke foto vinden van die pikeur in damesversie. Voor die prijs zou het idd wel goed moeten zitten (rond de 250 eru?)
Ik merk ook dat de maten precies veel kleiner zijn in rijjassen en -broeken.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:38

@katia ik zal vanavond een foto naar je sturen van het jasje met mij.moet nu weg dus zal hem vanavond erop zetten. en ook foto van een hh jasje bij mij dan zie jehet verschil

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 13:38

@asfact: heel mooi outfit heb je daar!! hihi, daar is het bij mij ook om te doen Bloos (mijn liefke zei ooit eens, wauw schat, je hebt zo een mooie sinaasappelhuid... bedoelde perzikenhuid maar ik was niet echt geflatteerd met de verkeerde fruitkeuze)
@ikke: bedankt!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:43

hahaha wat een opmerking , helaas ik heb er ook last van en had eerst een strakke broek

nou en dan in zo'n witte pfff je zag alles in detail , verschrikkelijk, heb maar even door gespaard

want goedkoop is het niet, maar ik moet zeggen je ziet het een stuk minder en zit als gegoten Knipoog

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:49

Ik heb een witte rijbroek van Divoza met bandplooi, steekzakken en leren zitvlak.
Gaat tot maat 46 geloof ik.
Heel fijn!
Broeken heb ik nooit zo een moeite mee om te vinden,
Jasjes daarentegen!

Ik heb maar 46 van boven. Dit ivm bijn buste Vork
Ik ben nogsteeds op zoek naar hét jasje! Dus als iemand iets weet...
Pikeur pas ik helaas niet in!
(Geen HH , heb ik al gehad. Heb nu een Global jasje)
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sjoos op 29-12-08 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 13:49

Daar doen we het voor! Uiteindelijk is dat ook wel een investering. Ik spaar dan idd liever iets door dan met bobbels en putjes rond te lopen. Bloos (Ik moet zeggen dat ik er wel wat op gefixeerd ben)

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:51

Ja ik ook hoor, wil niet al te veel putten en deukjes zien

ik heb geen grote boezem dus zou niet weten hoe het jasje dan zou zitten, maar wat ik er fijn aan vindt is dat hij wat langer is , kan je zo heerlijk alles verdonkere manen Knipoog

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:52

Mijn wedstrijdoutfit staat in mijn profiel, bijna onderaan. Dat is dus het HH jasje, ik heb maatje 40 en eurostar klara/klarissa broek maat 42

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:53

ikke20 schreef:
rijbroek eurostar klara zit heerlijk
rijjasje had hh maar vonden we dat je net zo goed een aardapelzak kan aantrekken. de getaileerde klopt de pooien enz helemaal niet.

heb 2 weken geleden een pikeur masterjunior de damesuitvoering gekocht. heerlijk veel ruimte mooi getaleerd maar wel wat centjes.
tevens heb ikormaal 42/44 van maar maar rijjajes meer richting 46/48
rijbroek heb ik vaak in lengte maat nodig

In welke maat heb jij dat jasje? foto? prijs? Vork

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 14:00

Langer is idd sowieso interessant maar ook niet te lang want dan heb je precies van die korte beentjes met laarzen aan.
Ben ook gezegend (?) met een grote boezem en een relatief smalle taille dus niet evident... Ik merk ook aan jouw jasje dat het toch niet 100% ideaal zit, herkenbaar probleem!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:03

Probleem met boezem en taille heb ik ook. Grote boezem en smalle taille. Ik vind de mijne heel netjes zitten.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:06

tientjeh schreef:
Ik ben zelf ook gezegend met een flinke boezem ( ondanks een borstverkleining) En ik heb ook het Harry's Horse jasje. Vind hem ook heerlijk zitten. Door die stretch, en kwa prijs en kwaliteit is het een super jasje. De broek is een Eurostar broek met steekzakken en kunstlederen zitvlak. Steekzakken zorgen ervoor dat een broek wat minder strak zit aan de voorkant. En de kunstlederen zitvlak, niemand die putjes of drillende bovenbenen/ billen ziet Tong uitsteken

Ik heb een red horse jasje goedkoop en zit toch best fijn, is alleen neit geschikt voor eht springen daar kruipt hij bij op,maar ik doe nu toch enkel maar dressuur ;P rijdbroek heb ik ook vna harry's horse, maar ik ga nieuwe halen bij divoza

Katia_harry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-08 14:10

Idd Tientjeh, maar maat 40 tgo 44 is nog een groot verschil denk ik.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:10

Ik heb ook een HH jasje en een eurostar rijbroek.
Wat ik zelf altijd doe maar dat is puur voor mijn gevoel/idee is een pantybroekje onder mijn rijbroek... dan heb je geen blubberbuik en zit alles netjes strak.
En je ziet er niets van....

Ik heb zelf idd rijboek 44 en jasje ook...