Ik heb een vraag.. Altijd als ik heb gereden heb ik op mijn voorhoofd een rode rand van m'n cap..
Weet iemand hoe ik dit tegen kan gaan?

Groetjes Jasmijn!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat is gewoon de afdruk van je cap.
Dat had ik ook met mijn vorige cap, en ik kreeg er op een gegeven moment ook hoofdpijn van..
Van m'n vorige cap kreeg ik hoofdpijn..

Jasmijn_Goos schreef:Snip
Het staat namelijk zo lu llig
Het enige wat je kan doen is misschien zo'n haarband dinges eronder doen? Misschien dat dat helpt.. Zegmaar gewoon zo'n stoffen halve haarband die je normaal gesproken iets boven je voorhoofd doet.. 
Valt weinig tegen te doen denk ik...
Oke..
(Airstream? Nee ik weet niet..) En heb nog steeds last vand e rode rand!
Verkopen wij ook. Ik zou je aanraden om een niet-verstelbare te kopen. Die verste;bare die jij hebt van Horka is niet heel erg zacht van binnen, ik bedoel: als je bijvoorbeeld de Pro Plus van Harry's Horse hebt, die heeft een lekkere zachte rand van binnen, wat dus ook lekker op je voorhoofd zit. Die van Horka (de verstelbare dan) heeft dat een stuk minder. Misschien (net zoals Norski zei) schuift of schuurt je cap toch op één of andere manier op zo'n manier dat het geen zeer doet oid, maar je er wel een rood voorhoofd van krijgt.
__inge__ schreef:Ik had dat ook bij m`n verstelbare casco cap, maakte niet uit of ik `m 1 losser deed, stond erg dom inderdaad..![]()
Maar nu heb ik een niet verstelbare, en nergens last meer van
)