Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

IceMam schreef:De bak wordt niet exclusief gehoord voor de lessen. Anderen kunnen gewoon rijden tijdens een les.
stal_kuiper schreef:iemand die een bak heeft en waarschijnlijk zelf ook les geeft zal om een bijdrage vragen dit is logisch , ik vind het niet logisch dat de instructrice jullie daarmee opzadelt , als jij op de markt staat met een kraampie om geld te verdienen moet je ook een deel betalen aan de stad , net als de instructrice , ik vind het heel normaal , eigenlijk is dit meestal standaard maar zeggen wij instrctrices er weinig over , het gemiddelde is voor een buitenbak 5 en een binnenbak 8 tot10 euro per uur , heel normaal en ook heel terecht en logisch wel zou ik eisen dat er van dat geld bvb wat aan de bak gedaan zou kunnen worden , ennuh waarom les je in een slechte bak?
terorita schreef:stal_kuiper schreef:iemand die een bak heeft en waarschijnlijk zelf ook les geeft zal om een bijdrage vragen dit is logisch , ik vind het niet logisch dat de instructrice jullie daarmee opzadelt , als jij op de markt staat met een kraampie om geld te verdienen moet je ook een deel betalen aan de stad , net als de instructrice , ik vind het heel normaal , eigenlijk is dit meestal standaard maar zeggen wij instrctrices er weinig over , het gemiddelde is voor een buitenbak 5 en een binnenbak 8 tot10 euro per uur , heel normaal en ook heel terecht en logisch wel zou ik eisen dat er van dat geld bvb wat aan de bak gedaan zou kunnen worden , ennuh waarom les je in een slechte bak?
dit verhaal kan ik bij inkomen.
alleen geeft de pension houder in kwestie zelf geen les.
rijden zelf geheel niet.
het laaste stukje in jouw bericht is een heel goed plan!
eisen dat er voor dat geld bakonderhoud word gepleegd
de bak ligt er niet fijn bij, maar is wel in te rijden