Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yvette46 schreef:ja als je moeder niets om pony's geeft maar ze staan bij je opa kan ze daar toch even binnen zitten i.p.v. buiten in de kou te blijven wachtten of zie ik dat verkeerd.
Dav schreef:En anders fiets je heen en haalt ze je later weer op.
Heb je je ony van je ouders gekregen? Ze zullen toch ook beseffen dat er ook tijd in gaat zitten.
Dav schreef:En anders fiets je heen en haalt ze je later weer op.
Heb je je ony van je ouders gekregen? Ze zullen toch ook beseffen dat er ook tijd in gaat zitten.

Blue_Angel schreef:ik ben ook niet gewent om zoon stuk te fietsen.
Sylvia schreef:De basisschool zat een goeie 5 km van ons huis vandaan en vanaf groep 7 (geloof ik) ben ik dat gaan fietsen. De middelbare school was een goeie 10 km verderop en daar heeft mijn moeder me nog nooit heen gebracht. We hadden de paarden aan huis, maar ik reed ook op de manege (een goede 5 km) en bij een boer (10 km). Daar moest ik ook door weer en wind naar toe fietsen...
Ik denk dat er weinig anders op zit dan toch te gaan fietsen...
En als ik heel eerlijk moet zijn... Dan vindt ik je opa ontzettend onverantwoordelijk als hij jou zonder medeweten van je ouders een pony gegeven heeft. En de reden waarom ik dat vindt blijkt nu wel weer...
Hoe lang heb je die pony al? En was ie al van je opa? Wie reed die pony's als jij er niet was?
xxxdonja schreef:Blue_Angel schreef:ik ben ook niet gewent om zoon stuk te fietsen.
Dan wen je er toch aan...![]()
Ik heb zelf geen pony, hoef dus ook niet te fietsen ed, ik rijd drie keer per week op een manege, maar mijn vader die wil ook niet nog meer rijden, en mijn moeder werkt ook 's avonds nog. Nu is het zo dat de manege afgelegen ligt, en ik MAG dat niet fietsen, omdat het te gevaarlijk is.
Maar, als jij mag fietsen, waarom doe je dat dan niet? Het is jouw pony, jij moet hem dus ook verzorgen, en dan moet je er heen. Zo erg is het niet om een halfuurtje te fietsen naar je pony? Trek je lekker dik aan!
__Nathalie__ schreef:waarom zou je niet kunnen fietsen?
Dat je pas 14 bent vind ik een slecht excuus.
Ik was 11 toen fietse ik elke dag ruim een half uur naar school door weer/wind/regen/hagel en sneeuw.
Ik vind dat je best wat over mag hebben voor je pony.