Aangezien ik nog nooit een landelijke wedstrijd heb gereden alleen maar van de verreniging uit, mag ik dus niet starten. Natuurlijk begrijp ik wel dat hengsten een verhoogd risico zijn, maar ze zijn toch niet allemaal levensgevaarlijk?
Ik heb dus een brief naar de KNHS geschreven of ik niet voor een commissie mag voorrijden ofzo om aan te tonen dat ik absoluut geen gevaar ben voor de omgeving en dat ik hem zekers te weten onder alle omstandigheden onder controle heb. Maar nee hoor hier kunnen ze geen dispensatie aan verlenen en kunnen ze niet aan beginnen.
Dus enkelt omdat hij ballen heeft mag ik niet starten. Als ik hem nu zou laten casteren mag ik wel starten, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Daarbij begin ik er niet aan, de risico's zijn mij te hoog.
Offfff ik moet eerst op een ander paard

L + winstpunt en dan opnieuw beginnen met mijn paard. Dit kost dus een hoop tijd en geld extra, terwijl ik een eigen braaf paard heb staan.
Als ik toch voor een commissie voor kon rijden waren alle problemen opgelost. Ik ben er heilig van overtuigt (met mij alle mensen jury's instructreurs die hem hebben zien lopen) dat ik dan namelijk gewoon mag starten.
Wat vinden jullie er nou van?