Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meestal hebben alleen ponyruiters een trui en die gaan ook steeds vaker over op jasjes...
Kan dus niet zeggen dat ik me helemaal strak in het pak steek, maar mijn jasje heb ik wel altijd aan, zou ook niet weten waar ik anders mee moet rijden
! dus denk er niet aan om zo'n advies te geven!
)
) en zie ik er wel verzorgd uit, ook voor een springwedstrijd. 
(rubberen laarzen hebben ook voordelen hoor
)
Paardenstaart dus
echt heel erg denk ik wel achteraf.. haha.. maar ik kan gewoon niet tegen smerig! Schaam me altijd dood als hij een iets minder wit beentje heeft... dus daarom zorg ik altijd voor dat het niet voorkomt!
Die herken ik wel
En Goldie kan niet zo dicht op een ander paard stappen...(is trouwens ook groter dan die van Jes
)
Die heeft een donkerblauw chabrak 
Citaat:Artikel 258 - KLEDING EN GROET.
1. Kleding.
Tenzij het verenigingstenue (art. 258.1.2) wordt gedragen dienen de deelnemers in de ring te verschijnen, gekleed in:
- Een groene, grijze, zwarte of donkerblauwe rij-jas;
- Een overhemd met witte stropdas of een blouse waarvan de kraag en boorden wit van kleur dienen te zijn;
- Een witte, beige of gele rijbroek;
- Een paar zwarte of donkerblauwe rijlaarzen of jachtlaarzen;
- Het dragen van handschoenen is toegestaan;
- Een zwarte, groene, donkerblauwe of grijze cap, met harde bol of een veiligheidscap of -helm, beide voorzien van een driepuntsveiligheidsvoorziening;